  • Data: 2016-10-09 16:48:05
    Temat: Re: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
    Od: ALEX MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 7.10.2016 o 10:49, J.F. pisze:

    > Wcale nie taki niszowy.

    W cale bardzo niszowy. Sprawdź kto w ogóle tego używał.

    > To mial byc jednak system powszechny, ale Nokii jak widac cos nie wyszlo.
    Że co?

    > Ja tam moge wymienic co, z mojego punktu widzenia.
    >
    > A zabezpieczen plikow chyba nie bylo.

    > No coz, podlaczam nokie kabelkiem ... do wyboru 4 opcje.
    > Podlaczam jako pamiec masowa ... to oczywiscie aplikacje juz nie calkiem
    > dzialaja - brak karty.

    Mi działały.

    > Ale w sumie ... dobrze, ze jest wybor, w Androidzie nie ma, dziala jak
    > chce, w zaleznosci od wersji.
    > No i efekt jest ten sam - tryb pamieci masowej musi blokowac dostep z
    > telefonu.

    A potem odłaczasz kabel i możesz przerzucać co chcesz i gdzie chcesz.

    > OBEX przez Bluetooth - nie dziala, lub slabo dziala, juz nie pamietam.
    > Plik otrzymany przez BT - nijak sie go nie da na karte zapisac.

    No popatrz, a ja tyle plików wrzucałem gdzie chciałem po BT.

    > wiecej niz iphone czy SGS7 obecnie ?

    Mo że nie ale 1500 w 2007 robiło wrażenie.

    > Nie widzialem,

    A jednak. Ale wolałeś poprzemolić.

    ale co - niemozliwe ?

    Możliwe że jutro Tymek Kucharz będzie sprzedawał swoje zabawki po 100
    USD. Tylko co to ma do rzeczy?

    > Pomijajac zalety, to Ferrari ma tez wady. Ch* auto i tyle :-)

    No popatrz, a ja naiwny myślałem że Ferrari nie ma wad.

    > Ale my o prawdziwosci danych.

    Nie, my o weryfikacji przez rynek.

    > W komputerze nie powiedza ci ile zajmuje system, mimo, ze sprzedawany
    > razem z komputerem,
    > w Androidzie nie powiedza, w Nokii/symbian nie powiedza, a w maluchu tez
    > nie powiedza ile mocy silnika zabiera wentylator chlodzacy.
    > A to w tym przypadku znaczacy procent.

    A co to ma do rzeczy?

    > W Ferrari tez ci nie powiedza ile to auto naprawde pali, czy jaki
    > przeswit ma :-)

    > Widac byly do d*, skoro juz ich nie ma.
    > Przy czym w przypadku WM to moze odgorna decyzja MS - zrobimy WP, ktory
    > ponoc kiepsko sie sprzedaje.

    Podobnie w wypadku Tizena, czy Sailfisha. A z innej bajki to wszelkiej
    maści Linuxów. Też są do d*, nieprawdaż? A Windows jest debeściakiem.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę