eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRobienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!Re: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
    Date: Thu, 6 Oct 2016 00:49:50 +0200 (CEST)
    Organization: news.eternal-september.org
    Lines: 45
    Message-ID: <nt4024$43t$1@dont-email.me>
    References: <nssk56$15s$1@dont-email.me> <nsu1b7$gdj$1@dont-email.me>
    <nsubgu$okv$1@dont-email.me> <nt22kk$gs5$1@dont-email.me>
    <nt2s06$4l2$1@mx1.internetia.pl> <nt33us$p03$1@dont-email.me>
    <nt3ar3$ku6$1@dont-email.me> <57f53f58$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 5 Oct 2016 22:49:40 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="5338afe6bccef894ad0bc9a06d8ae773"; logging-data="4221";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+9fqQeAQFwEdSqnr1Ib0ZlIf+E6ijXnZc="
    X-Newsreader: PiaoHong.Usenet.Client.Free:1.65
    Cancel-Lock: sha1:1uPEcR8BisXFBXqf0rW6Q6QvIlg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1078438
    [ ukryj nagłówki ]

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> Wrote in message:
    >> Nie ma takich, standard usb się kłania :)
    >>
    >
    > Kilka dni temu na innej grupie czytałem, że ktoś kupił ładowarkę, która
    > dawała 8V. Telefon odmawiał ładowania z powodu zawyżonego napięcia.

    Ale to było coś innego niż usb, standard to standard, usb: 5-6V
    that's it.

    Jeżeli ktoś podłączy napięcie bezpośrednio 220V wówczas małe to ma
    znaczenie czy telefon ma zrobionego root'a czy jest
    nietykany

    >
    >>> może przez niego będą problemy z
    >>> zasięgiem, może głośnik źle działać, może się bt rozłączać itp. - a
    >>> użytkownik będzie zwalał winę na hardware
    >>
    >> Wystarczy skonfigurować soft.
    >
    > Kto ma go konfigurować? Klient czy serwis gwarancyjny?
    > Oczywiście jeśli soft w ogóle ma możliwość konfigurowania "sterowników" do
    > hardwaru.

    Eksperymentalny soft może zawierać sterowniki które nie
    działają(rzadko), albo sterowniki wzięte ze stock'owego
    firmware.
    Ale wtedy użytkownik szuka wsparcia na forum gdzie opublikowano Soft,
    XDA-DEVELOPERS jest już tak znane i popularne że producenci fonów
    wreszcie powinni potraktować to zjawisko poważnie, zresztą
    niektórzy właśnie tak robią

    W każdym razie hardware i soft winny zostać rozdzielone w
    potraktowaniu przez gwarancję,
    jeżeli ktoś przynosi WODOSZCZELNY telefon do serwisu jako zalany,
    albo z przegrzaną mainboard która grzeje się niemiłosiernie w
    większości sprzedawanych egzemplarzy tego modelu,
    wówczas podnoszenie sprawy root'a przez serwis to cwaniackie
    szukanie pretekstu żeby ciąć koszta na kliencie i tylko
    to


    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: