eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRobienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!Re: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <nssk56$15s$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <nssk56$15s$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
    Date: Mon, 3 Oct 2016 11:43:16 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <57f2284a$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.156.109
    X-Trace: 1475487819 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 83.30.156.109:49355
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1078336
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nssk56$15s$...@d...me...
    >http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=68
    784788
    >In EU that's the 1999/44/CE directive that protect consumers in
    > case of faults rendering the product unusable (definitely not the
    > case everywhere in the rest of the world). And it's up to the
    > manufacturer to prove that the fault is induced by a wrong
    > software manipulation. In the case that this happens in the first
    > 6 months then it is assumed it's a manufacturing
    > fault.

    To jest chyba ta ogolna dyrektywa, na podstawie ktorej powstalo prawo
    o sprzedazy konsumenckiej, a obecnie rekojmia w KC.

    >Jednak musi udowodnić producent KAŻDORAZOWO że ingerencja
    > SOFTWARE'owa spowodowała awarię SPRZĘTOWĄ, ponieważ robienie
    > root'a nie ma nic wspólnego ze sprzętem więc SPOKO
    >Ale jak w praktyce to wyegzekwować, załóżmy padła płyta główna z
    > PRZEGRZANIA w Xperii m4 (bardzo częsty przypadek), zanosimy do
    > serwisu a oni po paru dniach odpowiadają że nie podlega gwarancji
    > bo jest ROOT - i co, do sądu?

    Hm ... producent stwierdza, ze wgrane oprogramowanie nie jest
    oryginalne.
    To moze zrobic szybko.
    Zle oprogramowanie moze sprzet uszkodzic, takie teraz czasy.

    I co teraz - ma powolac bieglego, ktory po 10 latach analizy
    oprogramowania znajdzie fragment odpowiadajacy za uszkodzenie i
    obciazyc klienta kosztem tych 10 lat pracy ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: