    From: "Agent 0700" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Robię przyczepkę - popatrzcie i pokrytykujcie
    Date: Fri, 17 Apr 2009 11:13:58 +0200

    > To bester 1800? Jakie wrażenia? Właśnie choruję na taki sprzęt ;>
    > BTW: spawałeś kiedyś innym MIGiem? Masz jakieś porównanie?

    Tak to taki mig.

    Spawałem już różnymi. Mam jeszcze przemysłowego Mansfelda 315 A.

    Wrażenia z Besterka bardzo pozytywne, spawałem nim nawet grube około 5-6 mm
    i daje radę, ale przydałby się drut grubszy czasami.

    Zależy co chcesz robić.

    Jak chcesz to Ci sprzedam tego besterka, bo zaraz po nim kupiłem tego
    wielkiego a dwa mi niepotrzebne.

    Znowu do Mansfelda mam tylko rolki i drut 1,2 mm a czasem trzeba coś
    cieńszego pospawać więc spawam besterkiem.

    Może do tego dużego dorobię sobie drugi podajnik na cieńszy drut. Wtedy
    będzie uniwersalny.

    Generalnie Bester tak przy domu nadaje się do wszystkiego, niestety czasami
    trzeba coś na balkonie pospawać i już ciężko zatargać go samemu. Dlatego
    najlepiej to by mieć dwa, jeden prznośny mały, drugi taki do większych
    robót.

    > Jakie?

    Zdejmowane wszystkie burty, mocowanie towarów do podłogi specjalnymi
    śrubami.