  • Data: 2009-04-18 01:16:29
    Temat: Re: Robię przyczepkę - popatrzcie i pokrytykujcie
    Od: jp <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Apr 2009 10:39:23 +0200, "Agent 0700" <k...@w...pl>
    wrote:

    >Witam
    >
    >Jak w temacie :-)
    >
    >1,8 x 3,8 m
    >
    >http://www.agent0700.fotosik.pl/
    >
    >Jakieś pytania?
    >
    >Pozdrawiam
    >
    >Jacek

    Mam firme w ktorej zjezdzilem juz z piec przyczep (wozac bobcata -
    3.6 T)
    na moje nieuzbrojone oko ten dyszel (rura ) jest zdecydowanie za
    malego przekroju w stosunku do solidnej ramy, Jest duze
    prawdopodobienstwi ze na pirwszym solidnym wyboju sie wygnie,
    Sugerowal bym dospawanie dwoch ceownikow o profilu podobnym do tego
    jaki jest na ramie w przy haku zespawanych z rura a przy ramie jakis
    dobry metr od rury - taki trojkat z rura w srodku.
    pozdr jerzy