  • 1. Data: 2010-09-26 15:04:35
    Temat: Rezygnacja z cyfry+ jak to zrobić skutecznie?
    Od: r...@m...com

    Witam.
    Niedługo kończy mi się 13 miesięczna umowa o abonament z c+.
    Z tego co wiem, w razie braku wypowiedzenia jest ona automatycznie przedłużana.
    W jaki sposób ją skutecznie wypowiedzieć, jeśli operator przewiduje jako
    jedyną formę, wysyłke listu poleconego na adres skrytki pocztowej?
    Czy dowód nadania listu wystarczy w razie, gdyby list sie zagubił i umowa nie
    została rozwiązana (a ja nie poinformowany)?

  • 2. Data: 2010-09-26 16:10:47
    Temat: Re: Rezygnacja z cyfry+ jak to zrobić skutecznie?
    Od: Mamut <c...@g...com>

    wyslac najpozniej 30dni przed zakonczeniem umowy - poleconym.
    I to tyle.

  • 3. Data: 2010-09-26 16:35:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 26.09.2010 17:04, r...@m...com pisze:
> [...]
    > Czy dowód nadania listu wystarczy w razie, gdyby list sie zagubił i umowa nie
    > została rozwiązana (a ja nie poinformowany)?

    wystarczy potwierdzenie nadania, a po otrzymaniu zostaniesz poinformowany.
    sprawdź w umowie jaki jest czas na wypowiedzenie, 30 czy 90 dni
    przed końcem umowy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-09-26 18:28:34
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > nie
    > została rozwiązana (a ja nie poinformowany)?

    zwykły polecony
    a potem czekaj na propozycje :)
    mi się udało wynegocjować niezłe warunki o czym pisałem kilka miesięcy temu
    no chyba że to koniec
    pzdr
    GL