  • 1. Data: 2010-09-23 13:21:57
    Temat: Płacić !!
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

  • 2. Data: 2010-09-25 06:08:26
    Temat: Re: Płacić !!
    Od: "kurczaki&ziemniaki" <poczta polska>

    Juz lece na poczte! ;)

    kurczaki&ziemniaki

  • 3. Data: 2010-09-28 03:53:47
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,Wzrasta-abonam
    ent-RTV,wid,12694281,wiadom
    > osc.html

    Pierwsza decyzja nowej Rady KRRiT, której szefem jest dwsygnowany przez Bronka
    Komorowskiego Jan Dworak. Najlepszym lekarstwem na nieudacznictwo tej bandy z
    TVP jest podniesienie podatku ukrytego zwanego abonamentem.

  • 4. Data: 2010-09-28 05:34:53
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > bandy z
    > TVP jest podniesienie podatku ukrytego zwanego abonamentem.

    oczywiście nikt nie jest za podwyżkami ale PAJACU wskaż mi ekipę rządzącą
    która obniżała abonament !!!

    Arek.

  • 5. Data: 2010-09-28 06:15:11
    Od: "zho" <b...@p...com.pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

    > oczywiście nikt nie jest za podwyżkami ale PAJACU wskaż mi ekipę rządzącą
    > która obniżała abonament !!!

    Ale ta mowila o jego likwidacji :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 6. Data: 2010-09-28 06:31:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-28 08:15, zho pisze:

    > Ale ta mowila o jego likwidacji :)

    z tego co wiem pierwszy projekt upadł. Teraz pytanie czy dobrze.
    nie jestem za abonamentem bo tv w tej postaci to kpina, ale po
    likwidacji abonamentu mają dwa rozwiązania - dodać opłatę
    do innego rachunku (w planach mówiono o dodatku do energii el.)
    lub sprywatyzować. jak sądzę to drugie nie realne (szkoda).
    puki co teraz abo płaci kto chce, akcja sprawdzania nie wyszła.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-09-28 08:17:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > z tego co wiem pierwszy projekt upadł.

    Można jeszcze pokazać kto go uwalił.
    Niejaki Kaczyński, Lech zresztą.
    A PIS przyklepał to w Sejmie.

  • 8. Data: 2010-09-28 08:20:30
    Od: z <z...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > lub sprywatyzować. jak sądzę to drugie nie realne (szkoda).
    > puki co teraz abo płaci kto chce, akcja sprawdzania nie wyszła.

    To może prywatyzujmy po całości.
    Skoro GPW można prywatyzować to dlaczego nie sejm, rząd, całą
    administrację, szkolnictwo, policję, wojsko itd.
    Jeśli zgodziliśmy się na państwo opiekuńcze (takie referendum było)
    mające tyle swoich urzędów i aż tak bardzo ingerujące w życie obywateli
    to teraz trzeba cierpieć. Raz się nie podoba jednej opcji a raz drugiej.
    Żeby to wszystko wykupił ktoś mądry a nie człowiek pokroju palikota.

  • 9. Data: 2010-09-28 09:53:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-28 10:20, z pisze:
> [...]
    > to teraz trzeba cierpieć. Raz się nie podoba jednej opcji a raz drugiej.
    > Żeby to wszystko wykupił ktoś mądry a nie człowiek pokroju palikota.

    aj piszę TYLKO o tv. nie odczuwam jej opiekuńczości.
    wiem tylko tyle, że działa jak czysta komercja, a każdy
    posiadacz tv musi za to płacić.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-09-28 10:32:32
    Od: z <z...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > aj piszę TYLKO o tv. nie odczuwam jej opiekuńczości.
    > wiem tylko tyle, że działa jak czysta komercja, a każdy
    > posiadacz tv musi za to płacić.

    A w działalności innych instytucji już problemu nie widzisz?
    Faktycznie te inne instytucje podlegają PO. ;-)
    Trzeba to naprawić albo konsekwentnie prywatyzować wszystko.