  • 1. Data: 2010-09-24 21:42:51
    Temat: Czystki - Wicedyrektor TVP1 Stanisław Janecki odwołany
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    Pełnienie funkcji Bronisława Komorowskiego jako prezydenta nie inaczej
    wywołało czystki w telewizji państwowej TVP. Po zaskakującym wybraniu członków
    KRRiT przez Komorowskiego, dziennikarze dowiedzieli się dwa dni po decyzji, a
    Krzysztof Luft powołany do KRRiT, to nie człowiek znikąd. Luft był prawą ręką
    Komorowskiego w czasie kampanii wyborczej. Teraz wicedyrektor TVP1 Stanisław
    Janecki zostaje odwołany ze stanowiska. Powód: Jest upolityczniony, optował w
    czasie kampanii prezydenckiej za kandydatem Prawa i Sprawiedliwości. A PO
    zapowiadało telewizję fachowców. Przy odkrywaniu kart, jak zawsze, politycy
    powiedzieli: blefowaliśmy! A klika w TVP ma się dobrze - widzowie płacą
    abonament, kryptopodatek, a władza, niezależnie z jakiej opcji pochodzi,
    realizuje swoje interesy - za pieniądze z abonamentu. I o to chodzi w
    abonamencie. Mamy misję.

  • 2. Data: 2010-09-24 21:48:57
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    W końcu przez ostanie lata oglądając TVP1 zły sen PRL-u wracał.

  • 3. Data: 2010-09-24 21:52:00
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    "Super Express": Stanisław Janecki odwołany z TVP za PiS
    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/odwoany-z-tvp-za-pi
    s_154386.html

    "Newsweek": Janecki odwołany z kierownictwa TVP1
    http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/janeck
    i-odwolany-z-kierownictwa-tvp1,65055,1

  • 4. Data: 2010-09-24 21:57:30
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Niezależnie jaka partia przejmuje władzę telewizja jest dla władzy. TVP tak
    samo funkcjonuje jak TVP w komunistycznej Polsce. A kto za to płaci. Widzowie
    zapłacą przez abonament. 206 złotych za rok. 10 osób się znajdzie już jest 2
    tysiące na pensyjke.

  • 5. Data: 2010-09-25 18:50:47
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 24-09-2010 23:52, Marcin Rolicki pisze:

> [...]
    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/odwoany-z-tvp-za-pi
    s_154386.html

    > "Newsweek": Janecki odwołany z kierownictwa TVP1

    czy ty jestes jakims klon-botem mkarwana z pregierza?

  • 6. Data: 2010-09-26 16:39:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Rolicki wrote:
    > Niezależnie jaka partia przejmuje władzę telewizja jest dla władzy.
    > TVP tak samo funkcjonuje jak TVP w komunistycznej Polsce.

    błąd...

    funkcjonuje znacznie gorzej.

    Bo w komunistycznej Polsce TVP miała dużo programów które dzisiaj
    nazwalibyśmy misyjnymi i co zabawne były one w najlepszym czasie antenowym i
    było ich dużo.

    Teraz TVP to jedna wielka komercja, reklamy i szlam dla mózgów.

  • 7. Data: 2010-09-26 23:48:23
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > czy ty jestes jakims klon-botem mkarwana z pregierza?

    Nie. Po prostu opinie Polaków co do abonamentu są podobne.

  • 8. Data: 2010-09-26 23:51:15
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Teraz TVP to jedna wielka komercja, reklamy i szlam dla mózgów.

    Utrzymywanym na poziomie kretyństwa bloku Związku Radzieckiego i
    zrusyfikowanych w szkołach dzieci i młodzieży, nie mających kontaktu z
    rzeczywistością pozostałego świata. Pozory i złudzenie o jakiejś wyższości.
    TVP realizowała linię partii komunistycznej.

  • 9. Data: 2010-09-27 05:25:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-27 01:51, Marcin Rolicki pisze:

> [...]
    > rzeczywistością pozostałego świata. Pozory i złudzenie o jakiejś wyższości.
    > TVP realizowała linię partii komunistycznej.

    pewnie, Sona czy programy Niedzickiego to czyste partyjniactwo...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-09-27 12:23:24
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

> [...]
    > rzeczywistością pozostałego świata. Pozory i złudzenie o jakiejś wyższości.
    > TVP realizowała linię partii komunistycznej.

    Ktoś ci w głowę nasrał i zapomniał dekla przykręcić.
    Wspomniana Sonda, Kwant, programy Halika i Dzikowskiej, poranne pasmo
    edukacyjne dla szkół (nawet TTMR oglądałem z chęcią przed szkołą),
    na wysokim poziomie Teatr Telewizji.
    Pierdolnij się krz**em.

    ALex