  • Data: 2013-12-09 20:00:58
    Temat: Re: Rezygnacja z OC - bo auto bedzie stac przed domem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Teraz też są wyłapywani, nawet za sam brak OC i jeździ ich wielu.
    > Coraz więcej.

    Nie znam statystyk więc nie wiem, czy jest ich coraz więcej?
    Sugerujesz, ze zaciśniecie systemu przez UFG nie pomogło a wrecz
    zaszkodziło?

    Tak czy siak, ja nie mowie, ze to ma działac w oparciu o obecny system.
    Ja mówie, ze przy tworzeniu w ostatnich latach kilku systemów
    informatycznych trzeba było wpleśc w nie dodatkowo kontrolę OC.
    A jak tego nie zrobiono to pewnie za chwile bedzie sie tworzyc kilka
    kolejnych i tam to zrobić.
    Na zasadzie automatycznego sprawdzania.

    > A skąd 50% szans?
    > Nawet 50 promili bym nie założył.

    Nie czytałes.
    Pisałem o nowym systemie a nie o tym co jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik