  • Data: 2009-07-30 12:06:24
    Temat: Re: Rezygnacja z Cyfry+
    Od: "matt" <mateusz@wytnijto_kaczkowo.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:h4rvq6$kvp$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Poproś, żeby Ci przysłali skan kopii tego "aneksu". Zobaczymy, co
    > przyślą i w zależności od tego podejmiemy dalsze kroki.

    Napisałem i odpowiedzieli tak:

    [cytat]
    Szanowny Panie,
    odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że na naszej stronie
    internetowej może Pan zapoznać się z obecnie obowiązującym Regulaminem.
    Poniżej zamieszczam adres strony:
    http://www.cyfraplus.pl/_abo_regulaminy.html
    W załączniku przesyłam Aneks do Regulaminu Umowy o Abonament.
    W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.
    [/cytat]

    W załączeniu mam zwykły dokument w Wordzie. :)

    Pozdrawiam,
    matt