  • Data: 2009-07-30 22:07:34
    Temat: Re: Rezygnacja z Cyfry+
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "matt" <mateusz@wytnijto_kaczkowo.com> napisał w wiadomości news:

    > Siedzę w biznesie już parę lat, miałem do podpisania nie jedną
    > umowę. Każda zmiana takiej umowy, aby była ważna, musiała być
    > ZAAKCEPTOWANA przez OBIE strony.

    Znaczy co, nigdy się cennikiem nie posługiwałeś?
    Bank, operator telefoniczny itd nigdy cennika nie zmieniła, nic Ci nie
    podniosła?
    To chyba nie w tym kraju żyjesz.

    A tu co? Czy oni w ogóle mogą
    > nazywać to coś "Aneksem do Umowy"? Jak dla mnie, to zwykła informacja,
    > której nawet nie musiałem przeczytać,

    Ale wcale nie musisz jej czytać.
    Masz możliwość przeczytać - to się liczy jako wiążąca operacja i termin.
    Czy se przeczytasz to już Twój problem.