  • Data: 2009-07-30 14:34:19
    Temat: Re: Rezygnacja z Cyfry+
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 16:04:58 +0200, matt napisał(a):

    > Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Aneks do Regulaminu Umowy o
    > Abonement był zamieszczony na 42 i 43 stronie majowego magazynu Plus+.
    [...]
    > Zwyczajne cięcie w bambus. W ogóle skąd pewność, że ja to czytam???

    Właśnie o to chodzi! Mając pewność, że mało kto to czyta, tak właśnie
    postąpili.

    > Tutaj nawet
    > UOKiK-u nie trzeba, żeby wiedzieć, że to grubymi nićmi szyte.

    Bardzo grubymi!
    Ale niestety, jeśli nikt o tym UOKiK nie zawiadomi, to dalej będą
    bezkarnie ludzi w konia robili!
    Wiesz, ja pisać nie będę, bo mnie podnieśli abonament tylko o 90 groszy
    i jakoś to przeboleję, ale jeśli komuś podnieśli więcej, to mógłby siąść
    do komputera i coś napisać ;)
    Operatorzy kablówek za coś podobnego dostali kary po kilkadziesiąt
    tysięcy złotych.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof