  • Data: 2009-07-30 14:04:58
    Temat: Re: Rezygnacja z Cyfry+
    Od: "matt" <mateusz@wytnijto_kaczkowo.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:h4s4ea$k8v$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Więc poproś o przysłanie skanu dokumentu, który został rozesłany do
    > klientów. Chcesz sobie przypomnieć, czy coś takiego widziałeś na oczy ;)
    > I zapytaj, czy ten aneks był w postaci pojedynczej kartki luzem, czy też
    > był z czymś spięty.
    > Przecież chociaż jeden egzemplarz powinien im się gdzieś uchować, jeśli
    > rozesłali ich dziesiątki tysięcy.

    No i mam odpowiedź.

    [cytat]
    Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Aneks do Regulaminu Umowy o
    Abonement był zamieszczony na 42 i 43 stronie majowego magazynu Plus+.
    Zgodnie z Pana życzeniem w załączniku przesyłam skan Aneksu.
    W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.
    [/cytat]
    W załączeniu tak jak ta pani pisze, jest skan tych stron w pdf. :)

    Zwyczajne cięcie w bambus. W ogóle skąd pewność, że ja to czytam??? Kurde,
    takie sprawy jak zmiany w regulaminie to nie jakieś nie wiadomo co! Tutaj
    nawet
    UOKiK-u nie trzeba, żeby wiedzieć, że to grubymi nićmi szyte.

    Pozdrawiam,
    matt