  • 871. Data: 2010-05-27 15:33:45
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:ckssv51fbep1lhikog1532l19cl5ms0r61@4ax.com...
    Thu, 27 May 2010 11:09:26 +0200, w <htlc3i$b3$1@node1.news.atman.pl>, "Icek"
    <i...@d...pl> napisał(-a):

    > NIE MIAŁA OBOWIĄZKU POPATRZEĆ W LUSTERKO ZANIM RUSZYŁA KIEROWNICĄ. Zrozum
    > to, bo tak wynika z PoRD.

    >Nie, tak wynika z twojej interpretacji PoRD.

    Prawidłowej.
    Sądom zdarza się podobnie.

  • 872. Data: 2010-05-27 16:04:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    <i...@d...pl> napisał(-a):

    > NIE MIAŁA OBOWIĄZKU POPATRZEĆ W LUSTERKO ZANIM RUSZYŁA KIEROWNICĄ. Zrozum
    > to, bo tak wynika z PoRD.

    Nie, tak wynika z twojej interpretacji PoRD.

    =======================

    naucz sie cytowac bo wyszlo na to, ze to ja tak napisalem. jest to cytat
    Plumpiego

    Icek

  • 873. Data: 2010-05-27 16:11:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie, tak wynika z twojej interpretacji PoRD.
    >
    > =======================
    >
    > naucz sie cytowac bo wyszlo na to, ze to ja tak napisalem. jest to cytat
    > Plumpiego

    Ale wtopa, ja też tego nie zauważyłem i dopisałem głupotę.
    Oczywiście Plumpi gada bzdury.
    Jak zwykle zresztą.

  • 874. Data: 2010-05-27 21:40:14
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:htluic$rro$1@news.onet.pl...

    > Ale wtopa, ja też tego nie zauważyłem i dopisałem głupotę.
    > Oczywiście Plumpi gada bzdury.
    > Jak zwykle zresztą.

    Tak, tak, bo ja się zwę Cavalina ?
    Jak widać jeden pieprzy i drugi pieprzy :D

  • 875. Data: 2010-05-28 11:33:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tak, tak, bo ja się zwę Cavalina ?
    > Jak widać jeden pieprzy i drugi pieprzy :D

    jak widac Plumpi klamie i nie chce zacytowac ustawy, ktora ma potwierdzic
    jego teorie

    Napisales glupote to bys sie przyznal a nie brniesz w zaparte. To dopiero
    glupio wyglada

    Icek

  • 876. Data: 2010-05-28 17:45:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 May 2010 15:33:45 +0200, w <htlsbq$lia$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Prawidłowej.

    A jakie masz wsparcie?

    > Sądom zdarza się podobnie.

    A zdarza się nawet wprost przeciwnie.

  • 877. Data: 2010-05-28 18:59:09
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Napisales glupote to bys sie przyznal a nie brniesz w zaparte. To dopiero
    > glupio wyglada

    Daj mi spokój, nie będę pisał tego samego po raz piąty w tym wątku.
    Poszyukaj sobie w moich wypowiedziach i proszę Cię nie pisz więcej kłamstw
    na mój temat.

  • 878. Data: 2010-05-28 20:27:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    >A jakie masz wsparcie?

    Poniżej.

    > Sądom zdarza się podobnie.
    >A zdarza się nawet wprost przeciwnie.

    No i?
    Sugerujesz że to moja wina?

  • 879. Data: 2010-05-28 20:31:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 May 2010 20:27:34 +0200, w <htp1ul$o77$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Poniżej.

    Poniżej jest inny wątek.

  • 880. Data: 2010-05-28 20:41:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Poniżej.

    >Poniżej jest inny wątek.

    LOL.
    Jak wątek miałeś w cytacie który wyciąłeś?