  • 791. Data: 2010-05-24 01:00:29
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No ale na razie jest.

    no i?
    pytanie było o moje propozycje.

    > Pasy snieg zasypie.

    podwójna ciagla tez, a jednak sie ja stosuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 792. Data: 2010-05-24 01:52:32
    Od: złoty <g...@g...pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > niektorzy tu twierdza, ze to i tak nie przypisałoby jej winy.

    ..bo i nie powino. Pobieznie tylko przejrzalem watek, lecz jesli
    faktycznie kierujacy audi przekroczyl dopuszczalna predkosc o min. 100%
    to "z czapy" powinien zostac uznany za winnego. Nawet gdyby kierujaca
    fiatem byla zadupcona w trzy dupy i nie miala PJ.
    Ale..to tylko moj postulat dot. zmiany obowiazujacych w PL (i nie tylko)
    przepisow: jesli ktokolwiek bioracy udzial w wypadku//kolizji
    przekroczyl dopuszczalna predkosc o min. 100% z przepisu prawa winien
    byc uznany winnym. Bez wzgledu na zachowanie innych uczestnikow
    wypadku/kolizji..
    ..i tak - sam czasem przekraczam predkosc o te 100%. Tyle tylko, ze
    staram sie przy tym myslec i "miec oczy dookola glowy" wiedzac, iz inni
    uczestnicy ruchu drogowego moga sie tego nie spodziewac i ze to JA w
    razie czego doprowadze do wypadku/kolizji. Bez wzgledu na to, co potem
    uzna policja/sad..

    A.

  • 793. Data: 2010-05-24 01:53:51
    Od: złoty <g...@g...pl>

    złoty pisze:

    > ..bo i nie powino. Pobieznie tylko przejrzalem watek, lecz jesli
    > faktycznie kierujacy audi przekroczyl dopuszczalna predkosc o min. 100%
    > to "z czapy" powinien zostac uznany za winnego.

    PS. ze o innych wykroczeniach kierowcy Audi juz nie wspomne

    A.

  • 794. Data: 2010-05-24 07:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    > faktycznie kierujacy audi przekroczyl dopuszczalna predkosc o min. 100%
    > to "z czapy" powinien zostac uznany za winnego.

    no to dwóch tak sadzi.
    BTW równiez w sytuacji gdy np. ograniczenie to była jakas idiotycznie
    postawiona, zapomniana 30 na drodze krajowej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 795. Data: 2010-05-24 07:28:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Znaczy sie nie wyprzedzasz na skrzyzowaniach

    Staram się.

    > i nie przeszkadzaja ci
    > kapelusznicy skrecajacy w lewo bez spojrzenia w lusterko ? :-P

    A skąd taką bzdurę wyczytałeś?
    Oczywiście że przeszkadzają.
    Nie zawsze moje starania są skuteczne. ;-)

    Słowo klucz było w nawiasie.

  • 796. Data: 2010-05-24 07:31:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Swój punkt widzenia.

    To dlaczego uważasz, że ja nie mam prawa do tego samego?

    > A to teraz powiedz mi - zauważasz różnicę pomiędzy szybką jazdą po
    > mieście, która nie prowadzi do wypadku, a szybką jazdą po mieście, która
    > kończy się na słupie/drzewie?

    Oczywiście.

    Tak samo jak zauważam różnicę pomiędzy nieprawidłowym skręceniem w lewo
    które kończy się zajechaniem komuś drogi, od takiego który kończy się bez
    konsekwencji.

  • 797. Data: 2010-05-24 07:32:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "złoty" <g...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Pobieznie tylko przejrzalem watek, lecz jesli faktycznie kierujacy audi
    > przekroczyl dopuszczalna predkosc o min. 100% to "z czapy" powinien zostac
    > uznany za winnego.

    Owszem.
    A kobita która zajechała mu drogę za współwinną.

  • 798. Data: 2010-05-24 07:34:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jeżeli okazałoby się, że jadąc 50 nic by się nie stało, a przy mojej
    > prędkości 51 km/h doszło do wypadku - to niestety jest to po części moja
    > wina.

    LOL

    Nie rób z gęby cholewy, bo jesteś absolutnie niewiarygodny.
    Już widzę jak bierzesz na siebie winę za wyjechanie Ci pod maskę przy 51/50.

    A co do meritum - a dlaczego tylko część winy?
    Za każdy km przekroczenia po procencie? ;-)

  • 799. Data: 2010-05-24 08:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Owszem.
    > A kobita która zajechała mu drogę za współwinną.

    mysle, ze intencja złotego była taka, zeby wine w 100% przypisac
    przekraczajcemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 800. Data: 2010-05-24 08:02:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:24052010.7D031A54@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > mysle, ze intencja złotego była taka, zeby wine w 100% przypisac
    > przekraczajcemu.

    No to na to zgody nie ma.
    Przekroczenie jakiegoś przepisu nie stawia sprawcy wykroczenia poza prawem,
    więc nie można mu zajeżdżać drogi, tak jak nie można go z tego powodu
    rozstrzelać.

    A jeśli by tak było - to proponuję strzelanie do kapeluszników jadących
    lewym pasem.
    Tym samym prawem kaduka, które oni wielbią.