    From: złoty <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Date: Mon, 24 May 2010 01:52:32 +0200

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > niektorzy tu twierdza, ze to i tak nie przypisałoby jej winy.

    ..bo i nie powino. Pobieznie tylko przejrzalem watek, lecz jesli
    faktycznie kierujacy audi przekroczyl dopuszczalna predkosc o min. 100%
    to "z czapy" powinien zostac uznany za winnego. Nawet gdyby kierujaca
    fiatem byla zadupcona w trzy dupy i nie miala PJ.
    Ale..to tylko moj postulat dot. zmiany obowiazujacych w PL (i nie tylko)
    przepisow: jesli ktokolwiek bioracy udzial w wypadku//kolizji
    przekroczyl dopuszczalna predkosc o min. 100% z przepisu prawa winien
    byc uznany winnym. Bez wzgledu na zachowanie innych uczestnikow
    wypadku/kolizji..
    ..i tak - sam czasem przekraczam predkosc o te 100%. Tyle tylko, ze
    staram sie przy tym myslec i "miec oczy dookola glowy" wiedzac, iz inni
    uczestnicy ruchu drogowego moga sie tego nie spodziewac i ze to JA w
    razie czego doprowadze do wypadku/kolizji. Bez wzgledu na to, co potem
    uzna policja/sad..

    A.