  • 581. Data: 2010-05-21 07:44:16
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Matko i córko ...
    > Chłopie osłabiasz nas swoją głupotą.

    Rozmnożyłeś się?

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 582. Data: 2010-05-21 07:44:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Tylko ktoś bez krzty rozumu mógłby twierdzić coś odwrotnego.

    Jak widać jest tu ich wielu i niestety na drogach pewnie też.

  • 583. Data: 2010-05-21 08:30:24
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    wiadomości news:21052010.5A1700B9@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail j...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > tak.
    > A mozemy podywagowac?
    > Załózmy, ze, jak to czesto bywa, najpierw zaczeła hamowac, wlaczyła
    > kierunkowskaz pol sekundy przed samym skretem i skreciła.
    > Co wtedy z jej wina?
    > Pominmy kwestie dowodowa itd.

    Ja w tej konkretnej sytuacji byłbym bardzo bliski przypisania 100% winy
    kierowcy Audi - z racji zupełnie pozbawionego oznak zdrowego rozsądku (i
    troski o bezpieczeństwo) zachowania na drodze.
    Poza tym powiedz mi - często zdarza Ci się od razu wyprzedzać auto, które
    nagle ni z gruchy ni z pietruchy zaczyna hamować?

    Jurand.

  • 584. Data: 2010-05-21 08:46:32
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Jechałbym z taką prędkością przy której ogarniałbym co się dzieje w wokół
    > mnie, skoro Ciebie przerasta 80 km/h to jedź 50 albo najlepiej wcale.

    Wiesz, tylko że jazda "z prędkością przy której ogarniałbyś co się dzieje
    wokół" może być równie nieprzepisowa, jak wyprzedzanie na skrzyżowaniu ;)
    jeśli ta prędkość przewyższa dopuszczalną na danym odcinku. I tłumaczenie
    Policji, że "ty przecież wszystko ogarniasz, zapierdalając 100 km/h przez
    miasto" może nie być wystarczającym argumentem.

    Jurand.

  • 585. Data: 2010-05-21 09:43:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

> [...]
    > odcinku. I tłumaczenie Policji, że "ty przecież wszystko ogarniasz,
    > zapierdalając 100 km/h przez miasto" może nie być wystarczającym

    Niedawno widziałem stare, policyjne T4 jadące setką przez miasto w nocy i
    w ulewie. Mój margines bezpieczeństwa jest z pewnością bez porównania
    większy.

  • 586. Data: 2010-05-21 09:54:29
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Niedawno widziałem stare, policyjne T4 jadące setką przez miasto w nocy i
    > w ulewie. Mój margines bezpieczeństwa jest z pewnością bez porównania
    > większy.

    Ale to chyba nie znaczy, że mamy równać w dół, tak?

    Jurand.

  • 587. Data: 2010-05-21 10:22:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w

    > Ja w tej konkretnej sytuacji byłbym bardzo bliski przypisania 100% winy
    > kierowcy Audi

    Ano właśnie.
    A innym zarzucasz, że przeginają, kiedy tylko Ty i Tobie podobni to robią.
    Więc już daj sobie spokój z tym przeniesieniem.

  • 588. Data: 2010-05-21 11:24:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > Ale to chyba nie znaczy, że mamy równać w dół, tak?

    To przecież "władza" więc chyba nie w dół, a w górę? Dodam, że opisany
    przypadek nie jest odosobniony.

  • 589. Data: 2010-05-21 11:38:34
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli masz prawo jazdy i jeździsz zgodnie ze swoimi poglądami, to IMHO
    > powinieneś ów dokument zwrócić, zanim kogoś zabijesz na drodze.

    I zążądać zwrotu tej świni, którą dał jako łapówę za PJ.

    --
    Yogi(n)

  • 590. Data: 2010-05-21 14:41:16
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Poza tym powiedz mi - często zdarza Ci się od razu wyprzedzać auto, które
    > nagle ni z gruchy ni z pietruchy zaczyna hamować?

    no i tu jest sedno sprawy:

    kapelusz czesto po takiej wsi toczy sie 20-30km/h. Przed skretem nie zawsze
    widoczne jest ostre hamowanie

    Co innego jechac 160km/h. ROznice pomiedzy 50 a 160 da sie zauwazyc. Ale
    czasami pomiedzy 30 a 20 km/h juz nie tak latwo zwlaszcza jak sie pedzi duzo
    szybciej

    Icek