  • 461. Data: 2010-05-19 22:57:42
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:ht05i2$dvn$1@inews.gazeta.pl...

    > LOL - presja na wyprzedzanie.

    > Tak, tak, ciekawe co robią ci biedacy z presją na wyprzedzanie...

    Jak to co ?
    Wyładowują swoją agresję oraz przerost ambicji na przydrożnych drzewach :)

  • 462. Data: 2010-05-19 23:02:47
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Pitu, pitu.

    Nie nie, w ogóle nie ma mowy o tym, że kierownik Audi zrobił coś źle. Jechał
    sobie grzecznie gość 50 km/h obszarem zabudowanym - patrzy, przed nim Punto
    stoi przy prawej krawędzi jezdni na awaryjnych. Zbliżył się do tego Punto,
    zaczął manewr wyprzedzania, a tu nagle jak kierowniczce Punto obcas w bucie
    typu "szpilka", trzymanym na pedale sprzęgła, się nie złamie... jak Punto
    nie skoczy prosto przed maskę tego Audi... no i tragedia gotowa. Audi
    odrzucone siłą potwornego uderzenia otrzymanego ze strony ogromnego Fiata
    Punto wylatuje z drogi i zawija się na drzewie. Kierowniczka Punto wychodzi
    z samochodu, słaniając się na nogach, łka i krzyczy "MOJA WINA MOJA WINA,
    WIEDZIAŁAM, żeby butów nie kupować w CCC"...

    Juarnd.

  • 463. Data: 2010-05-19 23:05:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Nie nie, w ogóle nie ma mowy o tym, że kierownik Audi

    To stwierdzenie zapewne odnosiło się do ostatniej części zdania.

  • 464. Data: 2010-05-19 23:08:22
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:18052010.3BAFD06D@budzik61.poznan.pl...

    > hmm
    > roznych asów widziałem, ale "jeszcze sie wyrobie" na skrzyzowaniu przy
    > skrecajacym samochodzie to jeszcze mi sie nie zdarzyło.

    A co powiesz na przypadek sprzed godziny, który mi się przytrafił. Gość
    postanowił sobie przed skrzyżowaniem cofnać, ale nie zauważył, że ja stoję
    za nim. Jak zobaczyłem zapalające się w jego samochodzie światła wsteczne,
    odruchowo wrzuciłem wsteczny i zdążyłem jeszcze się spojrzec we wsteczne
    lusterko. Tylko dzięki temu udało mi się w porę odskoczyć do tyłu prawie 2m,
    bo w przeciwnym razie zatrzymał by się na zderzaku mojego samochodu ? Aż
    kierowcy stojący obok zaczęli trąbić i poakzywać na niego, że on jest jakiś
    "dziwny" :)

  • 465. Data: 2010-05-19 23:16:38
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Na skrzyżowaniu?
    >
    > Art. 22.4.
    >
    > =======================
    >

    > no na skrzyzowaniu.

    A gdzie tu masz zmianę zajmowanego pasa ruchu ?
    Zmiana zajmowanego pasa ruchu jest wtedy, kiedy zajmując jeden pas ruchu
    postanawiasz przejechać na inny pas ruchu i go zająć.

    Przy czym przeczytaj sobie jeszcze czym jest pas ruchu i czego dotyczy
    Art.22 Pkt.4:

    Art.2
    7) pas ruchu - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu
    jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony znakami
    drogowymi;

    Przy czym największy nacisk skieruj na dokłądne przeczytanie i zrozumienie
    tego fragmentu:
    "... każdy z podłużnych pasów jezdni ..."

  • 466. Data: 2010-05-19 23:21:53
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > ilosc wykroczen jest bez znaczenia. Czy popelniles jedno czy 3 jestes
    > winny.
    > Ale ktos przez to nie staje sie _niewinny_. Tez popelnia wykroczenie.

    Tye, że w tym konkretnym przypadku kierowniczka Fiata nie popełniła żadnego,
    chyba, ze udowodnisz, iż nie zasygnalizowała checi wykonania manewru. Co n
    ajwyżej mogła by dostać mandat za złamanie Art.22 Pkt.5 , ale nie za
    spowodowanie wypadku.

  • 467. Data: 2010-05-19 23:23:44
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Jak rozpoczął to było. Ostatnim manewrem który bezpośrednio doprowadził
    > do wypadku była zamiana kierunku ruchu przez kobietę.

    A sio do łóżka! Co Ty tu o tej porze robisz. Dzieci już dawno poszły spać :D

  • 468. Data: 2010-05-19 23:28:35
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie no szacun, tym bardziej ze jadac pisales jednoczesnie na PMS.

    Dla niego żaden problem Alt + Tab :)

  • 469. Data: 2010-05-19 23:30:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-19, Jurand <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    > z samochodu, słaniając się na nogach, łka i krzyczy "MOJA WINA MOJA WINA,
    > WIEDZIAŁAM, żeby butów nie kupować w CCC"...

    Śliczne :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 470. Data: 2010-05-19 23:53:09
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Tak, tak, a w Audi jechał samobójca.

    Gdybyś miał okazję go zapytać to z całą penością odpowiedział by, że on
    nigdy nie złamał żadnego przepisu PoRD i z całą pewnością trzymał by się
    takiej samej wersji jaka przyjmujesz Ty i Icek :)