  • 411. Data: 2010-05-19 15:20:39
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Kierujacy audi nie mial obowiazku jechac na tyle przepisowo, zeby zdążyć
    > zauważyć skrzyżowanie?

    > Nie, nie mógł nie zauważyć bo nie miał prawa jechać z taką prędkością.
    > Slabo oznaczone - byles tam?

    > Stan faktyczny totalnego odmóżdżenia niektórych osob piszących w tym
    wątku.

    ponosi Cie brak argumentow. Jak juz pisalem i napisze po raz ostatni:

    "fakt, ze kierowca audi jechal zbyt szybko nie wylacza odpowiedzialnosci
    kierowcy fiata za popelnione wykroczenie"

    Icek

  • 412. Data: 2010-05-19 15:20:46
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Ty chyba naprawdę nie jeździsz samochodem.

    A coś merytorycznego potrafisz napisać? Może choć adres sklepu, gdzie
    takie sprzedają?

    > ROTFL. Naprawdę idź do lekarza. To nie atak z mojej strony tylko szczera
    > rada.

    Zastosuj te rady do siebie, jeżeli nie rozumiesz słowa pisanego.

  • 413. Data: 2010-05-19 15:22:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > ponosi Cie brak argumentow. Jak juz pisalem i napisze po raz ostatni:

    Mnie? Jak narazie to ty nie przedstawiles zadnego argumentu.

    > "fakt, ze kierowca audi jechal zbyt szybko nie wylacza odpowiedzialnosci
    > kierowcy fiata za popelnione wykroczenie"

    Jakie wykroczenie?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 414. Data: 2010-05-19 15:23:24
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > bo nie popatrzyla w lusterko (zachowanie szczegolnej ostroznosci)

    A kierownik audi to nie musiał przy wyprzedzaniu zachowac szczególnej
    ostrozności ? A przeciez bardzo łatwo mógł ocenic ze prędkość fiata jest
    niewielka i ze zbliża sie do skrzyzowania więc zapewne bedzie kombinował ze
    skrecaniem. I nie pisz o tym ze nie wiedzieli o skrzyżowaniu bo rozbili sie
    we własnej wiosce.

  • 415. Data: 2010-05-19 15:23:43
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:19052010.71F4BDEF@budzik61.poznan.pl...

    > Zagadałes sie jadac zgodnie z limitem czy jadac 2 x limit?

    Jechałem z prędkością ok. 80km/h na odcinku, gdzie dopuszczalne było 90km/h.

  • 416. Data: 2010-05-19 15:25:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > no ale jak Ty zwalniasz to on tez zwalnia. Jak przyspieszasz to on tez
    > przyspiesza.
    > Co robisz ?

    Hamuje jeszcze bardziej i zjezdzam za niego. Krzysiek juz Ci odpisal.
    Ty natomiast podejmiesz walke i bedziesz szedl lewym poki nie wyjedzie
    cos z przeciwka?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 417. Data: 2010-05-19 15:29:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > masz w 100% racje. Tylko takie wykrzykiwanie, ze winny jest na 100% bez
    > watpienia kierowca audi jest przedwczesne

    Nie no jasne, 110% racji.
    Mogł to być np. składak z pedałem gazu z toyoty i stacyjką chryslera.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 418. Data: 2010-05-19 15:30:41
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > na tym polega wyprzedzanie. Z lewej strony jadacego pojazdu. Niewinny

    Bzdura. Na takim skrzyżowaniu wyprzedzać nie wolno Art 24 pkt 7.3.

    > zachowal. Nie ma dowodow swiadczacych otym, ze nie zachowal

    Gdyby zachował to czy doszłoby do wypadku ?

    > mogl nie zachowac bo nie widac skrzyzowania. Sam fakt, ze jest jakas droga
    > to nie oznacza, ze kazdy zblizajacy sie do niej widzi, ze to skrzyzowanie.

    Co nie zmiania faktu że skrzyzowanie było. A tak przy okazji to w rodzinnej
    wsi sie rozbił.

    > bo gdyby sygnalizowala prawidlowo to nie byloby zdarzenia ew trafiona
    > bylaby
    > z prawej.

    Z prawej ? weź sobie resoraki ustaw i pomyśl jak mogliby ją z prawej
    trafić.

  • 419. Data: 2010-05-19 15:34:55
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Prawie się popłakałem. Zostań politykiem, pasujesz tam z takimi tekstami.

    No tak - były już melexy, było wysyłanie do lekarza, teraz przerzuciłeś
    się na politykę?

    Napieraj - może w końcu uda Ci się coś merytorycznego napisać.

  • 420. Data: 2010-05-19 15:38:15
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Z prawej ? weź sobie resoraki ustaw i pomyśl jak mogliby ją z prawej
    > trafić.

    stoi rownolegle do jezdni. Wlacza migacz. Kierowca audi kapuje sie, ze ona
    chce skrecic w lewo. Stara sie zatem wiminac ja z prawej. Uszkodzenia
    zaczynaja sie od prawego tylu i moga ciagnac sie az do przodu (prawy bok
    uszkodzony).

    w naszym przypadku uszkodzony byl lewy przod. Wyraznie widac, ze babka z
    fiata wjechala prosto pod audi

    Icek