  • Data: 2010-05-23 18:51:22
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:htb99t$2bl$1@news.onet.pl...

    > Jakoś do tej pory NIGDY nie miałe z tym kłopotu.
    > Natomiast ze skręcającymi znienacka - zdarzało się.
    > Wnioskuję więc - sytuacja ta jest o wiele częstsza, groźniejsza i dlatego
    > to ją należy eliminować ze skutecznym zacięciem.
    > Nawet jeśli oznaczałoby to, że drogówka musi zrobić wypad z krzaków.

    Co jednoznacznie siadczy o tym, ze jesteś miszczem-idiotą, dla którego
    szybka i niebezpieczna jazda, nafaszerowana wymuszeniami i brakiem
    sygnalizowania to "chleb powszedni"

    > Ej pewnie zadziałał, tylko wyobraźnia nie bardzo.
    > A jak już zobaczył co się święci to było za późno.
    > Świadomie i celowo raczej nie wyprzedzał kogoś kto skręca.

    A Ty oczywiście wiesz wszystko najlepiej jak było.

    > Ja się do mistrzów nie zaliczam, za wysokie progi.

    Oczywiście, ze tacy "miszczowie" jak Ty nie mają nic wspólnego z
    umiejętnością jazdy, a co dopiero z mistrzostwem.