eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRezultat wyprzedzania na skrzyzowaniuRe: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Date: Sun, 23 May 2010 18:27:52 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <htbl2g$941$1@news.onet.pl>
    References: <hsomn8$8hc$1@mx1.internetia.pl> <hsr8a2$bq5$1@mx1.internetia.pl>
    <hsra08$525$1@node2.news.atman.pl> <hsr8v6$qtg$4@mx1.internetia.pl>
    <hsradm$53r$1@node2.news.atman.pl>
    <4bf12b3a$0$2593$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsrc4i$5ee$1@node2.news.atman.pl>
    <4bf13136$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsrd3j$5hu$1@node2.news.atman.pl> <hssaj6$ep6$1@news.onet.pl>
    <hsttua$ssv$1@node1.news.atman.pl>
    <4bf2caa1$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsui85$a6m$1@inews.gazeta.pl> <ht05fk$c0o$1@node1.news.atman.pl>
    <ht1kpj$j9s$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <ht48ub$ib8$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <ht64tk$tte$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <ht6sbs$3oe$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <ht9i1o$v5m$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <htb2to$ddk$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <htb9cg$2k5$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: dxr154.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274632080 9345 83.22.103.154 (23 May 2010 16:28:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 May 2010 16:28:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282810
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:23052010.20D52D0F@budzik61.poznan.pl...

    >>> hmm, a jezeli to spojrzenie i jednoczesne wlaczenie kierunkowskazu
    >>> nastapi pol sekundy przed samym skretem?
    >>
    >> Sugerujesz martwe pole? ;-)
    >> Raczej kiepska obrona skręcającego.
    >>
    > nie, sugeruje, ze samo wlaczenie kierunkowskazu nie wystarcza.

    O widzisz, zaczynasz prawidłowo myśleć.
    I teraz dochodzimy do sedna, że elementem decydującym w tym przypadku jest
    skrzyżowanie, na ktrórym nie wolno wyprzedzać, a nie kierunkowskaz. Dlatego
    też samo sygnalizowanie nie jest istotne w przypadku wypadku, którego
    dotyczy ten wątek.
    Dopiero gdyby się okazało, ze droga, w którą skręcała kierowniczka Fiata nie
    jest drogą publiczną lub jest to brama wtedy istotnym by było czy się
    upewniła, że nie jest wyprzedzana i czy zawczasu sygnalizowała manewr
    skrętu.
    Wtedy o winie zadecydowałoby złamanie któregoś z przepisów:
    1. Na niekorzyść kierowcy Audi - zakazujący wyprzedzania pojadu
    sygnalizującego skręt w lewo.
    2. Na niekorzyść kierowcy Fiata - brak sygnalizowania, złe sygnalizowanie
    lub też nieupewnienie się, że się nie jest wyprzedzanym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: