  • Data: 2010-05-23 14:56:11
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:htb32k$dva$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:htaucg$uvk$1@news.onet.pl...

    > Jaki zapas? Do czego zapas?

    Do rozsądncyh prędkości.

    > Nie powinna, jeśli prawidłowo sygnalizowała manewr.

    Powinna, jeśli doprowadziła do wypadku brakiem zainteresowania czy może
    skręcić.

    > Bo? Bo Ty tak mówisz?

    A Ty myślałeś, że powinno być tak jak mówisz Ty?
    ROTFL !!!!

    > To najbezpieczniej będzie, jak się wygodnie rozłożysz na kanapie przed TV.

    Kapelusznikom i sierotom - jak najbardziej takie działanie polecam.
    Czyli Tobie też.
    Takie pytanie kontrolne - zawsze tak miałeś (bo jakoś do tej pory nie
    zauważyłem), czy starcza demecja u Ciebie wyjątkowo szybko nastąpiła?