-
Data: 2010-05-22 14:51:47
Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>> Może i w tym, może i na prostej drodze. Już to pisałem - zdecydowane
>> przekroczenie prędkości dopuszczalnej, ponad poziom ZAKŁADANY przez
>> typowego użytkownika dróg
>
> Jak ktoś nie zakłada, ze na prostej drodze wśród pól ktoś może jechać 100
> km/h to jest pozbawiony krzty rozsądku.
Na której jest ograniczenie 40 km/h i skrzyżowanie? Poza tym jesteś pewien
że tam była "prosta droga wśród pól"? Kilka zdjęć chyba przeoczyłeś.
>> prowadzić może w prostej linii do poważnego
>> wypadku właśnie z tego powodu. Powodem nie będzie to, że ktoś Cię nie
>> zauważył i zajechał Ci drogę. Powodem będzie to, że tak zapierdalałeś,
>> że nikt przy zdrowych zmysłach by nawet nie podejrzewał, że w tym
>> miejscu można tyle jechać. Przykładem takich kretyńskich zachowań są
>> motocykliści, dla których prędkości rzędu 150-200 km/h po miejskich dwu
>> i trzypasmówkach to są codzienne sprawy. I jak widzisz z tyłu jedno
>> światełko, to nim zdążysz się zastanowić nad zmianą pasa, to taki
>> pacjent już Cię wyprzedza z dowolnie wybranej strony. A potem się
>> pojawiają akcje pt. "Motycykle są wszędzie".
>
> Tu jest mowa o prostej drodze i dużym aucie, którego nie sposób nie
> zauważyć jeśli się chociaż spojrzy. Nie sprowadzaj rzeczy do absurdu
> nonsensownymi porównaniami.
Oczywiście że można zauważyć duże auto. Motocyklistę też. W jakiejś
odległości. I na bazie oceny tej odległości dokonujesz decyzji - masz
miejsce żeby wykonać manewr skrętu.
Zrozumcie jedną rzecz - NIE MOŻNA uznawać winy kierowniczki Punto w tej
sytuacji, a także w żadnej innej, gdy pojazd wykonujący manewr skrętu na
skrzyżowaniu jest wyprzedzany i dochodzi do kolizji. A to dlatego, że
pierwszeństwo wykonania manewru leży tutaj po stronie osoby skręcającej, a
nie po stronie osoby wyprzedzającej!
Żeby kierowniczka Punto była w jakimś stopniu winna sytuacji - najpierw
trzeba udowodnić jej brak sygnalizowania zamiaru skrętu na skrzyżowaniu.
Jeżeli stwierdzi, że dojeżdżając do skrzyżowania miała cały czas włączony
kierunkowskaz - i nie uda się tego podważyć - to wina leży W CAŁOŚCI po
stronie kierowcy Audi.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.05.10 15:42 Jurand
- 22.05.10 16:54 to
- 22.05.10 17:03 to
- 22.05.10 17:47 Cavallino
- 22.05.10 17:47 to
- 22.05.10 17:50 Jurand
- 22.05.10 17:49 Cavallino
- 22.05.10 17:52 Cavallino
- 22.05.10 18:13 to
- 22.05.10 21:28 Plumpi
- 22.05.10 21:29 Plumpi
- 22.05.10 21:50 to
- 22.05.10 21:56 Plumpi
- 22.05.10 22:36 Plumpi
- 22.05.10 22:55 Plumpi
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=