  • Data: 2010-05-21 15:43:45
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:21052010.654F6725@budzik61.poznan.pl...

    > jeszcze raz powtarzam - cofajacych, nie widzacych widziałem w zyciu wiele.

    No widzisz, a w moim przypadku był to pierwszy raz.

    > Wyprzedzajacych pojazd skrecajacy w lewo wlasciwie nie widuje.

    A mnie już kilku wyprzedzało. Wyprzedzali także tacy, którzy mieli w dupie
    fakt, że sygnalizuję chęć wykonania manewru wyprzedzania, pakowali się na
    lewy, przeciwny pas bez kierunkowskazu pędząc 2 razy szybciej niż dozwolona
    na danym odcinku i próbując wyprzedzić kilka samochodów naraz, a później
    wciskali się pomiędzy samochody, aby uniknąć zderzenia czołowego z jadącycm
    z przeciwka.

    > Mam zakładac, ze prawdopodobienstwo spotkania jednego i drugiego jest
    > takie
    > samo?

    Masz nie zakładać, tylko ustosunkować się do faktów.