  • Data: 2010-05-19 22:44:21
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-19 22:32, DoQ pisze:

    > Dokladnie, jego "logika" zwala z nóg.

    O czym Ty opowiadasz? ;) Jakie zwala z nóg? Toż to dość typowe
    zachowanie młodych-gniewnych-niedouczonych-bez-doświadczenia. Gorzej,
    że nie tylko tych młodych-gniewnych, ale i wielu innych, którzy za
    efekty jazdy własnej (czy im podobnych) chcieliby zrzucić
    odpowiedzialność na całą resztę świata. Młodemu to jeszcze można
    wybaczyć głupotę, ale jak takie pierdoły opowiada człowiek, który
    twierdzi, że ma 12 lat PJ i 500kkm nalotu to ja przepraszam - w sumie
    i tak nie mam najlepszego zdania o szkoleniu i odpowiedzialności wielu
    kierowców w Polsce, ale to jest tylko potwierdzenie tego, o czym piszę
    od lat (nie ja jeden na szczęście).

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.