  • Date: Tue, 18 May 2010 21:24:03 +0200
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@s...stop.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Rewolucja w SDJ!

    W dniu 2010-05-18 21:17, lolo pisze:

    > jeśli za każdym razem gdy dostaję newslettera, z zawartego tam linka
    > otwieram stronę i klikam "kliknij i pobierz" a to g$%^& ... setny raz
    > każe mi się zapisać na newslettera to chyba odpowiedź jest jednoznaczna
    > - nikt normalny nie kontroluje tego co się tam dzieje
    >
    > x maili o tym samym wydaniu przy tym to pikuś ;)

    Pomijając spam itp, to że każe się "zapisywać" na newslettera to tylko
    "zaniedbanie" z ich strony przy poprawnym opisaniu tego pola. Zauważ, że
    kolejne "zapisanie" się na newslettera umożliwia od razu pobranie danej
    treści i nie generuje maila z aktywacją. Jest więc czymś w rodzaju
    logowania tylko opis jest nie adekwatny.

    Tak więc to że sdj schodzi na psy (od dłuższego czasu) i robi za
    typowego spamera (ostatnimi czasu) to fakt, ale nie doszukujmy się
    rzeczy które nie mają miejsca...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --