  • 1. Data: 2004-06-08 09:32:37
    Temat: RevDNS w GTS'ie
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    Dzień dobry.

    Numer IP który dostałem od mojej kablówki nie ma przydzielonego
    rev'a - co utrudnia korzystanie z niektórych serwisów.
    Administrator z kablówki twierdzi że oni zrobili co mogli,
    tylko GTS już od kilku miesięcy nie może sobie z tym poradzić
    (i raczej mu wierze). W związku z tym mam pytanie - czy w GTS
    to standard, czy po prostu tą kablówke traktują wyjątkowo?
    I bardziej ogólnie: na co trzeba (na jakie upierdliwe w
    użytkowaniu szczegóły) należy zwrócić uwagę biorąc łącze z GTS,
    aby później się nie ciągać z nimi miesiącami?

    Rygel

  • 2. Data: 2004-06-08 09:45:27
    Temat: Re: RevDNS w GTS'ie
    Od: "Marcin Jurczuk" <s...@U...stars.eu.org>

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > użytkowaniu szczegóły) należy zwrócić uwagę biorąc łącze z GTS,
    > aby później się nie ciągać z nimi miesiącami?

    Mam lacze z GTS, styk BGP, pulę PI i wszystko smiga ladnie i milo.
    Też Bialystok, tez kablowka - pewnie admin sie wykreca albo nie umie
    perswadowac odpowiednio swojego opiekuna w GTS'e :-)

    Pozdr.

  • 3. Data: 2004-06-08 09:56:33
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Tue, 08 Jun 2004 11:32:37 +0200 I had a dream that r...@g...pl
    <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > użytkowaniu szczegóły) należy zwrócić uwagę biorąc łącze z GTS,
    > aby później się nie ciągać z nimi miesiącami?

    Jesteś pewien, że chodzi o GTS?
    Bo adres IP, z którego napisałeś ten post to 81.15.203.13 i on należy do
    jakiejś kablówki, która akurat korzysta z Telenergo, a nie GTS.
    Inna sprawa, że tam w ogóle te i podobne klasy adresowe nie mają żadnego
    reva...

  • 4. Data: 2004-06-08 10:03:21
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    r...@g...pl wrote:

    > Dzień dobry.

    Witamy !

> [...]
    > (i raczej mu wierze). W związku z tym mam pytanie - czy w GTS
    > to standard, czy po prostu tą kablówke traktują wyjątkowo?

    Coś chyba ten admin kablówki ściemnia. Ja zażyczyłem sobie oddelegowania
    obsługi odwrotnego dns swoich PA IP na moje serwery i nie ma problemu - sam
    sobie tym zarządzam.

    > I bardziej ogólnie: na co trzeba (na jakie upierdliwe w
    > użytkowaniu szczegóły) należy zwrócić uwagę biorąc łącze z GTS,
    > aby później się nie ciągać z nimi miesiącami?

    Zalezy jakie to łącze. Jeśli Aperto, to w zalezności od obciązenia sektora
    mozesz mieć cacy albo zupełnie do bani. SAF działa ok, pomijajac tendencje
    do gubienia pakietów UDP, ale da sie z tym żyć, jak nie masz stada serwerów
    gier, gdzie UDP to podstawa. Jeśli masz łącze po miedzi lub światełku to nie
    ma się do czego przyczepić.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 5. Data: 2004-06-08 10:20:39
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik r...@g...pl napisał:
> [...]
    > użytkowaniu szczegóły) należy zwrócić uwagę biorąc łącze z GTS,
    > aby później się nie ciągać z nimi miesiącami?

    Ja dostałem wpis w REV-DNS w 15 min, no moze 18.
    Bez żadnych ceregieli.

    Marcin

  • 6. Data: 2004-06-08 10:31:23
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Tomasz Śląski wrote:

> [...]
    > jak nie masz stada serwerów gier, gdzie UDP to podstawa. Jeśli masz
    > łącze po miedzi lub światełku to nie ma się do czego przyczepić.

    SAF i UDP gubi ??? hmmm, mam male stadko serweerow gier i bardzo ladnie
    chodzi ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 7. Data: 2004-06-08 11:04:38
    Od: "Vik" <v...@p...viknet.pl>

> [...]
    > użytkowaniu szczegóły) należy zwrócić uwagę biorąc łącze z GTS,
    > aby później się nie ciągać z nimi miesiącami?

    ehh pierdzieli glupoty akurat sprawy typu dns rev dns i temu podobne w gts
    zalatwia sie od reki
    pewnie cos tam ma nozke bardziej z umiejetnosciami

    Pzdr
    Viking

  • 8. Data: 2004-06-08 12:03:51
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...net>

    W artykule <ca41ur$56e$1@shapieron.tkb.pl> Marcin Jurczuk napisał(a):
    > Mam lacze z GTS, styk BGP, pulę PI i wszystko smiga ladnie i milo.
    > Też Bialystok, tez kablowka - pewnie admin sie wykreca albo nie umie
    > perswadowac odpowiednio swojego opiekuna w GTS'e :-)

    Albo nie umie wypełnić wniosku do RIPE.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 9. Data: 2004-06-08 12:20:08
    Od: "Robert Garwacki" <r...@a...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Szczygielski" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ca4445$iv5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja dostałem wpis w REV-DNS w 15 min, no moze 18.
    > Bez żadnych ceregieli.
    >
    > Marcin

    Potwierdzam. U mnie też poszło niemal od ręki.

  • 10. Data: 2004-06-08 15:30:00
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    "Marcin Jurczuk" <s...@U...stars.eu.org> napisał(a):

    > Mam lacze z GTS, styk BGP, pulę PI i wszystko smiga ladnie i milo.
    > Też Bialystok, tez kablowka - pewnie admin sie wykreca albo nie umie
    > perswadowac odpowiednio swojego opiekuna w GTS'e :-)

    O! A mnie sie zawsze zdawalo, ze jak sie ma PI, to sie samemu
    odpowiada za revDNS...

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *