  • 1. Data: 2004-06-06 13:21:55
    Temat: Neostrada - zawiesza mi sie!!!
    Od: "Harry the hack" <y...@n...pl>

    Czy ktokolwiek może mi odpowiedzieć dlaczego w chwili bezczynności kiedy np
    nie serfuje po necie neostrada zawiesza się ? Tzn. jestem połączony ale nic mi
    nie wysyłają.Jestem np. na stronce czytam coś chce przejść na inną i koniec
    nie moge na nic wejsc mimo że jestem połączony.Muszę się rozłączyć i ponownie
    połączyć.To jest bezsensu bo tę czynność powtarzam i powtarzam i zonk.Co mam
    zrobić?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-06 13:47:31
    Temat: Re: Neostrada - zawiesza mi sie!!!
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Harry the hack" <y...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:04060615215535@polnews...

    > Czy ktokolwiek może mi odpowiedzieć dlaczego w chwili bezczynności kiedy
    np
    > nie serfuje po necie neostrada zawiesza się ?

    To nie jest problem polskiego internetu.
    Zapytaj na grupie alt.pl.neostrada
    Tylko nie zapomnij podać więcej szczegółów.

    Pink

  • 3. Data: 2004-06-07 09:11:10
    Od: Rafaik <R...@N...com.pl>

    Użytkownik Pink napisał:

> [...]
    >

    > To nie jest problem polskiego internetu.
    > Zapytaj na grupie alt.pl.neostrada
    > Tylko nie zapomnij podać więcej szczegółów.

    Pink to wzaszadzie jest problem polskiego internetu. Bo to g.....
    "neostrada" zawsze nie dziala poprawnie ;)

  • 4. Data: 2004-06-07 15:34:43
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Rafaik" <R...@N...com.pl> napisał w wiadomości
    > Pink to wzaszadzie jest problem polskiego internetu. Bo to g.....
    > "neostrada" zawsze nie dziala poprawnie ;)

    Podawaj argumenty, jak takie poważne oskarżenia rzucasz.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-06-07 18:24:58
    Od: Rafaik <R...@N...com.pl>

    Użytkownik DooMiniK napisał:

    > Użytkownik "Rafaik" <R...@N...com.pl> napisał w wiadomości

    > Podawaj argumenty, jak takie poważne oskarżenia rzucasz.

    Proponuje poczytac pl.internet.komunikaty (duza lektura) a pozatym
    liczne skargi klientow czekajacych na montera mieciacami itp.

  • 6. Data: 2004-06-07 18:40:35
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    > Proponuje poczytac pl.internet.komunikaty (duza lektura) a pozatym
    > liczne skargi klientow czekajacych na montera mieciacami itp.

    Nie przesadzaj z tymi miesiącami. Owszem kiedyś czekało się dłużej na
    instalację Neostrady, ale to było jeszcze za czasów kiedy nie było
    samoinstalacji.
    Ja przykładowo miałem skrosowaną linie 2 dni po podpisaniu umowy i odbiorze
    zestawu instalacyjnego.

    A co do awarii - miałem w ciągu ponad trzech miesięcy 3 przerwy w działaniu
    łącza.
    Każda trwała nie dłużej niż kilkadziesiąt sekund.

    Pink

  • 7. Data: 2004-06-07 22:08:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Rafaik <R...@n...com.pl> wrote:

    > Proponuje poczytac pl.internet.komunikaty (duza lektura) a pozatym

    No i? Argumenty miały być, pamiętasz?

    > liczne skargi klientow czekajacych na montera mieciacami itp.

    Oh. Url? Jakieś dane? Bo to nie świadczy w żaden sposób o tym, że usługa
    _nie działa_

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-06-08 04:08:39
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Rafaik" <R...@N...com.pl> napisał w wiadomości
    > Proponuje poczytac pl.internet.komunikaty (duza lektura)

    To chyba bardzo dobrze, że są informacje o problemach w pracy
    usługi?

    > a pozatym
    > liczne skargi klientow czekajacych na montera mieciacami itp.

    Przy tak dużej firmie zdarzają się durni ludzie- jednak ja korzystam
    z Neostrady, w firmie mam x2 DSL a ogólnie wszystkim znajomym,
    co zakładałem Neostradę (we Wrocławiu) nie narzekają.

    Faktem jest, że firma tworzy problemy: ale obecnie Neostrada
    to w wielu przypadkach najlepszy wybór.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl