  • 1. Data: 2004-06-04 16:18:15
    Temat: linksys BEFDSR41W
    Od: "chunkpunk" <c...@o...pl>

    Witam czy ktos moze ma ten model rutera linksysa
    mam problem dotyczacy polqaczenia a mianowicie
    kiedy lacze sie albo emulem albo kilentem vpn ruter po kilku minutach
    zalicza reset calego urzadzenia http i standardowe protokoly chodza ok bez
    resretu mam najnowszy firmware z tego co wyczytalem na zachodznich forach to
    ludzie maja tern problem ale jakos nei znalalzem rozwiazania moze ktos ma
    ten model i nie ma tych problemow ?

  • 2. Data: 2004-06-04 19:16:09
    Temat: Re: linksys BEFDSR41W
    Od: "monter" <s...@s...net>

    Użytkownik "chunkpunk" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ludzie maja tern problem ale jakos nei znalalzem rozwiazania moze ktos ma

    NTG !

  • 3. Data: 2004-06-04 19:21:29
    Od: Ucho <u...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Jun 2004, chunkpunk wrote:

    > [cut]
    > ten model i nie ma tych problemow ?
    Niesamowite! Tyle lini bez nawet jednego znaku interpunkcyjnego. Jak to
    było -"Moderacjo wróć!" ? ;)

    --
    :0
    * ^Content-type:.*multipart

  • 4. Data: 2004-06-05 05:51:02
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Fri, 4 Jun 2004 21:21:29 +0200,
    Ucho <u...@p...onet.pl> screamed:
    > Niesamowite! Tyle lini bez nawet jednego znaku interpunkcyjnego. Jak to
    > było -"Moderacjo wróć!" ? ;)

    Przecież postawił znak zapytania, a w nim jest kropka.

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 5. Data: 2004-06-05 08:20:13
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Artur M. Piwko napisał:
> [...]
    >
    > In the darkest hour on Fri, 4 Jun 2004 21:21:29 +0200,
    > Ucho <u...@p...onet.pl> screamed:

    > Przecież postawił znak zapytania, a w nim jest kropka.

    Tak ??
    Napisał tez "i" i tu tez jest kropka. :)

    Marcin

  • 6. Data: 2004-06-05 09:04:14
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    <http://pl.wikipedia.org/wiki/Interpunkcja>

    --
    Dariusz Laskowski Coś musiało być w tym RFD nie tak,
    darlas at post.pl skoro z dyskusji o nim nie było

  • 7. Data: 2004-06-06 05:50:31
    Od: "chunkpunk" <c...@o...pl>

    Dziekuje wiele sie dowiedzialem moze powinnisicie sie przeniesc na forum
    jezyka polskiego
    przychodzi mi na mysl jednao slowo "DEBILE"

  • 8. Data: 2004-06-06 07:37:09
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    chunkpunk wrote:
    > Dziekuje wiele sie dowiedzialem moze powinnisicie sie przeniesc na
    > forum jezyka polskiego
    > przychodzi mi na mysl jednao slowo "DEBILE"

    sluchaj, czy naprawde nadludzkiego wysilku trzeba uzyc aby znalesc
    odpowiednia grupe, aby zadac takie pytanie ?
    czy naprawde trudno zrozumiec ze _twoj_ linksys nie jest strategicznym
    urzadzeniem w polskim internecie ??
    czy trudno sie przyznac do bledu i po prostu przeprosic ???

    naprawde, polecam przemyslec sprawe i wyciagnac wnioski, wszystkim bedzie
    sie latwiej zylo

    EOT

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 9. Data: 2004-06-06 08:52:06
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    chunkpunk wrote:
    > Dziekuje wiele sie dowiedzialem moze powinnisicie sie przeniesc na forum
    > jezyka polskiego
    > przychodzi mi na mysl jednao slowo "DEBILE"

    Przyganiał kocioł garnkowi.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-