  • 1. Data: 2004-06-03 14:29:30
    Temat: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Zadzwoniliśmy w sobotę do punktu TP(SA?) wymienionego na ich stronie, odebrał
    pan i powiedział, że we czwartek przyjdzie ekipa i sprawdzi czy są warunki do
    założenia telefonu (Wrocław, osiedle Biskupin, blok). Po zadzwonieniu dzisiaj
    (czwartek) pan powiedział, że zgłoszenie nie zostało jeszcze przyjęte i aby
    dzwonić jutro i w poniedziałek (!).

    Telefon jest mi potrzebny tylko do Neostrady. Ale nie można jej zamówić od
    razu, najpierw trzeba mieć telefon. Jakie są wasze doświadczenia z czekaniem na
    jedno i drugie? Kiedy mogę liczyć na działające łącze?

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 2. Data: 2004-06-03 15:09:35
    Temat: Re: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    Jacek Popławski wrote:

> [...]
    > razu, najpierw trzeba mieć telefon. Jakie są wasze doświadczenia z czekaniem na
    > jedno i drugie? Kiedy mogę liczyć na działające łącze?

    mi telefon chcieli zalozyc bo 45dniach od spisania umowy (maja na to
    30dni) tylko sie rozesmialem przez telefon jak zadzwonili i powiedzialem
    aby mnie w dupe pocalowali bo to jakis absurd. i mam netie po 5 dniach
    od spisania umowy.

    --
    VoMi7

  • 3. Data: 2004-06-03 15:40:05
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that VoMi7 wrote:
    > aby mnie w dupe pocalowali bo to jakis absurd. i mam netie po 5 dniach
    > od spisania umowy.

    A czy Netia/Dialog oferują coś o cenie i możliwościach Neostrady?

  • 4. Data: 2004-06-03 16:48:41
    Od: e...@p...eu.org (Krzysztof Krzyżaniak)

    Jacek Popławski <j...@i...pl> writes:

    > A czy Netia/Dialog oferują coś o cenie i możliwościach Neostrady?

    http://www.netia.pl/?o=d&s=210
    http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id
    =58

    eloy
    --
    -------e-l-o-y-----------e-l-o-y-@-t-r-a-n-s-i-l-v-a
    -n-i-a-.-e-u-.-o-r-g------

    jak to dobrze, że są oceany - bez nich byłoby jeszcze smutniej

  • 5. Data: 2004-06-03 21:28:42
    Od: wieniuszka <w...@g...pl>

    In the begining there were darkness. And then Jacek Popławski, on czw 3.
    czerwca 2004 16:29 in article <s...@b...bialystok>
    wrote to pl.internet.polip:

> [...]
    > zadzwonieniu dzisiaj (czwartek) pan powiedział, że zgłoszenie nie zostało
    > jeszcze przyjęte i aby dzwonić jutro i w poniedziałek (!).

    To jakis ponury dowcip. Znajoma ma telefon w TP i ostatnio zamowila sobie
    Neostrade. Trwalo pare dni, zanim jej ustalili termin. W terminie nie
    przyszli a po telefonie do milej pani z BOK ustalili nowy termin (4 dni
    pozniej). Kiedy zadzwonila jak nie przyszli w tym nowym terminie,
    uslyszala, ze w ogole nie bylo takiego zgloszenia...
    chyba maja tam niezly b...alagan po prostu.
    --
    what's the number to 911?
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-06-04 06:38:53
    Od: Adam Jankowski <a...@u...o2.pl.to>

    Jacek Popławski wrote:

    > Telefon jest mi potrzebny tylko do Neostrady. Ale nie można jej zamówić od
    > Jakie są wasze doświadczenia z
    > czekaniem na jedno i drugie? Kiedy mogę liczyć na działające łącze?

    Górny Śląsk. Na telefon czekałem 1 miesiąc. Na iDSL - 3 tygodnie (montażem
    iDSL chyba nie zajmują się te same osoby, co Neo).

  • 7. Data: 2004-06-04 08:09:50
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    Adam Jankowski wrote:

    > Górny Śląsk. Na telefon czekałem 1 miesiąc. Na iDSL - 3 tygodnie (montażem
    > iDSL chyba nie zajmują się te same osoby, co Neo).

    w trojmiescie iDSL zaklada Sprint tak samo jak telefony (w imieniu TPSA)

    --
    VoMi7

  • 8. Data: 2004-06-04 08:59:12
    Od: "johny_luzak" <bearmaniak@bez_tego.o2.pl>

    Dnia Thu, 03 Jun 2004 14:29:30 +0000, Jacek Popławski napisał:

> [...]
    > razu, najpierw trzeba mieć telefon. Jakie są wasze doświadczenia z czekaniem na
    > jedno i drugie? Kiedy mogę liczyć na działające łącze?
    okreg pruszkow
    wiosek blue line koniec listopada
    final srodek marca jakos
    --
    Przykładowa sygnaturka ala johny_luzak <(^.^)>
    Zdrowia

  • 9. Data: 2004-06-04 09:07:15
    Od: "emeriks" <m...@m...torun.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy mogę liczyć na działające łącze?

    u mnie (kuj-pom / torun) trwalo to mega szybko...rano telefon na BL,
    przyjeli, po 13 telefon z telepunku (na kome, heh ze sie nie bali) ze jutro
    mam przyjsc podpisac umowe. po podpisaniu umowy nastepny dzien przyjechali
    spece i ...sie okazalo ze musza sie dokopac chodnikiem do skrzynki (hihihi)
    wiec sprawa sie przeciagnela o 2 kolejne dni, spece przyjechali przekopali,
    podlaczyli i...sobie pojechali nic nie mowiac :). kolejne 2 dni (w tym
    czasie telefon do BL ze spece byli ale nic nie mowiac czy linia dziala czy
    nie se pojechali), telefon na kome od specow ze za 15min beda (i o dziwo
    byli), podlaczyli 2 numery (a zamawialem tylko jeden, ale mieli na zleceniu
    2 wiec sie nie klucilem)...zaczelo dzialac, wieczorem zapalily sie lampki na
    modemie (i wylaczenie drugiego numery po wizycie w telepunkcie)

    calosc od zlozenia zamowienia po zalozenie telefonu i neo minelo 10! dni...

    ---
    *_nospam
    emeriks

  • 10. Data: 2004-06-04 09:44:32
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    emeriks wrote:
    > calosc od zlozenia zamowienia po zalozenie telefonu i neo minelo 10! dni...

    taa masz opiekuna finansowego w TPSA ?

    --
    VoMi7