  • Data: 2019-09-13 19:42:41
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello heby,

    Friday, September 13, 2019, 7:07:35 PM, you wrote:

    > I znowu to samo, Romuś. Szkoda patrzeć.

    Sebuś, nie udawaj normalnego, bo taki nie jesteś. Mało kto z
    udzielających się trochę dłużej w Usenet'cie jest normalny.

    Jestem w stanie zrozumieć, że trzymasz w sobie żal, że nie wygrałeś
    Atari w jakimś tam konkursie a Spectrum był dla Ciebie źródłem mokrych
    snów i szczerze znienawidziłeś blaszaki, bo Cię nie było na nie stać.

    Ot, trafiłeś na trochę gówniane czasy - byłeś za młody, żeby
    zrozumieć, że blaszanka nie jest zabawką a za stary, żeby się załapać
    na najbardziej burzliwy rozwój i popłynąć na fali. Wybrałeś gry i
    zabawy. Trudno - taki był Twój wybór. Coś straciłeś, coś innego
    zyskałeś. Zapewne jesteś zadowolony ze swojego bytu.

    Moje życie potoczyło się inaczej - jestem starszy i załapałem się
    wcześniej. W wieku na tyle dorosłym, że szukałem w komputerze
    narzędzia pracy. I zrobiłem narzędzie pracy zarówno ze Spectrum jak i
    z Meritum. A potem z blaszaków. Przez 20 lat zarabiałem
    programowaniem. Po 20 latach przestało mnie to bawić i wróciłem do
    elektroniki. I jest dobrze.

    Mamy całkowicie różne doświadczenia życiowe. Ty w wieku 15 lat śniłeś
    o 8-bitowym komputerze a ja w tym wieku budowałem wzmacniacze lampowe.

    Zrozum - nie jesteś pępkiem świata i Twój punkt widzenia nie jest
    jedynym słusznym. I obojętnie jak mocno będziesz wykręcał kota ogonem,
    to swojego, negatywnego udziału w kłótnie się nie wyprzesz.

    --
    Best regards,
    RoMan