  • Data: 2019-09-13 20:00:03
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/09/2019 19:42, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Atari w jakimś tam konkursie a Spectrum był dla Ciebie źródłem mokrych
    > snów

    Zaczynam dostrzegać jakiś interesujacy problem. Tu mokre sny, tam
    fapowanie. Może powstrzymaj się bo jeszcze coś wypłynie i będzie siara.

    > Ot, trafiłeś na trochę gówniane czasy - byłeś za młody, żeby
    > zrozumieć, że blaszanka nie jest zabawką a za stary, żeby się załapać
    > na najbardziej burzliwy rozwój i popłynąć na fali.

    Czy ja wiem, załapałem się na ten rozwój i w nim uczesniczyłem.

    > Wybrałeś gry i
    > zabawy.

    U, misiaczku złoty, nie masz śladu wiedzy o tym co wtedy na MOIM Atari i
    Amidze robiłem. Trudno się dziwic, przecież nie zapytałeś i jak rasnowy
    usenetowiec polegasz na swojej wrodzonej zdolności telepatycznej.

    > Moje życie potoczyło się inaczej - jestem starszy i załapałem się
    > wcześniej. W wieku na tyle dorosłym, że szukałem w komputerze
    > narzędzia pracy.

    I oglądałeś 5-10-15 że masz pojęcie co chciały nastolatki?

    > I zrobiłem narzędzie pracy zarówno ze Spectrum jak i
    > z Meritum. A potem z blaszaków. Przez 20 lat zarabiałem
    > programowaniem. Po 20 latach przestało mnie to bawić i wróciłem do
    > elektroniki. I jest dobrze.

    Zabawne bo ja jakieś 20 lat zarabiam programowaniem. Co za zbieg
    okoliczności, przyjacielu! Mamy prawie taką samą drogę przez historię
    informatyki tylko z innych perspektyw.

    > Mamy całkowicie różne doświadczenia życiowe. Ty w wieku 15 lat śniłeś
    > o 8-bitowym komputerze a ja w tym wieku budowałem wzmacniacze lampowe.

    O panie, a tranzysotry nie były lepsze? Czy może Cie stać nie było i
    miałeś mokre sny o BC107?

    > Zrozum - nie jesteś pępkiem świata i Twój punkt widzenia nie jest
    > jedynym słusznym. I obojętnie jak mocno będziesz wykręcał kota ogonem,
    > to swojego, negatywnego udziału w kłótnie się nie wyprzesz.

    Jak na razie to jedyny negatywny wydziwięk mają interesujące dla
    seksuologa wtrącenia niejakiego Romana. Zazwyczaj o kulturze najwięcej
    mają do powiedzenia rzucający kurwami ;)