  • Data: 2019-09-13 20:28:55
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 13/09/2019 19:39, J.F. wrote:
    >Wystarczyło że miała translator z CP/M i zalało DOSa gotowcami.

    A miala ?
    Translator to raczej osobno.

    >Ale to juz była druga połowa lat 80.

    No, wczesniej o peceta bylo bardzo trudno w PRL.
    Na zachodzie tez zreszta nie byl na prywatna kieszen.

    Mozna sobie przejrzec stare czasy
    https://archive.org/details/byte-magazine

    >Bo to taki OS, o kant dupy rozbić. Dziadowski filesystem, nie OS.

    W zasadzie tak. No ale przeciez postawili na Windows.
    Dziadowski, ale OS :-)

    >Płacimy za te pomyłki ewolucji do dzisiaj, np w formie ACPI.

    A co zlego akurat w ACPI ?

    >Gorące czasy, a jak by sie okazało że styropianowy? Uuuu, Partia
    >wiedziała co robi reglamentując połaczenia.

    Nie ogladales Alternatywy 4 ? Takiemu damy - bedzie latwiej
    podsluchiwac :-)

    Tym niemniej mnie dziwi, szczegolnie ze jak piszesz - az do dziadka
    doszlo.
    Czyzby po to bylo te 10 lat czekania - zeby dobrze przeswietlic ?

    Partia sobie chodzila po biurach PPTT i podania przegladala ?

    >Ale spokojnie, u mnie był to wyłacznie problem natury RocketScience
    >czyli za mało drutu w studzienkach, przynajmniej oficjalnie :D

    No coz - socjalizm. Wszystkiego brakuje, telefonow tez.

    >Całe szczęscie że na analogowych centralach też wprowadzili.

    Dla kogo szczescie ? :-)

    J.