  • 1. Data: 2009-08-28 07:07:23
    Temat: Resetowanie ustawien OC na plycie Gigabyte
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    Hi,

    jest sobie plyta Gigabyte P35-DS3 i na niej procek E2160.
    Procek puscilem na 2,4 GHz, dzielnik do pamieci ustawiony
    tak zeby bylo maksymalnie zblizone do ustawienia normalnego
    (nie pamietam teraz wartosci). Reszta ustawien na auto.

    Przewaznie komputer zachowuje sie normalnie, jednak czasami
    sekunde po wlaczeniu wylacza sie i za chwile wlacza z powrotem.
    Raz na kilka tygodni kasuja mu sie te ustawienia do OC i startuje
    na domyslnych. O co chodzi?

    Nie jestem jakims wielkim wyciskaczem predkosci, chcialbym
    tylko zeby plyta pamietala to co jej ustawilem :)
    Co robie zle?

  • 2. Data: 2009-08-28 08:03:19
    Temat: Re: Resetowanie ustawien OC na plycie Gigabyte
    Od: Dariusz <d...@q...pl>

    omega_fan pisze:

> [...]
    > na domyslnych. O co chodzi?
    >
    > Nie jestem jakims wielkim wyciskaczem predkosci, chcialbym
    > tylko zeby plyta pamietala to co jej ustawilem :)

    zle ustawiasz bios i plyta przywraca domyslne

    --
    web, print, branding & logo design
    http://quaint.pl

    mózgowiem i tabletem
    http://blog.quaint.pl

  • 3. Data: 2009-08-28 09:33:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > na domyslnych. O co chodzi?
    >
    > Nie jestem jakims wielkim wyciskaczem predkosci, chcialbym
    > tylko zeby plyta pamietala to co jej ustawilem :)

    Źle skonfigurowałeś OE (a właściwie w cale).

  • 4. Data: 2009-08-28 16:25:34
    Od: CeBeR <n...@i...pl>

    qwerty pisze:

    > Źle skonfigurowałeś OE (a właściwie w cale).

    A Ty wcale nie lepiej piszesz po polsku.

  • 5. Data: 2009-08-28 17:46:29
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Nie jestem jakims wielkim wyciskaczem predkosci, chcialbym
    > tylko zeby plyta pamietala to co jej ustawilem :)
    > Co robie zle?

    czy bios aktualny ? Z płytami Gigabyte niestety sporo jest problemów.
    Pisałbym do ich supportu, co prawda odpowiedzi nie oczekiwałbym sensownej
    ale przynajmniej może wezmą się do roboty i napiszą stabilny i porządny bios
    gdy im więcej ludzi zgłosi ten sam problem.

  • 6. Data: 2009-08-28 23:24:16
    Od: Dariusz <d...@q...pl>

    Doxent pisze:

> [...]
    > sensownej ale przynajmniej może wezmą się do roboty i napiszą stabilny i
    > porządny bios gdy im więcej ludzi zgłosi ten sam problem.

    jesli zlamiesz noge bo skoczyles z drugiego pietra
    bedziesz obwinial lekarza czy siebie ?

  • 7. Data: 2009-08-29 07:02:36
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-08-29 01:24, Użytkownik Dariusz napisał:

    > jesli zlamiesz noge bo skoczyles z drugiego pietra
    > bedziesz obwinial lekarza czy siebie ?

    Budowniczych. Ktoś w końcu to drugie piętro zbudował. :-)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-08-29 09:20:38
    Od: Dariusz <d...@q...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Budowniczych. Ktoś w końcu to drugie piętro zbudował. :-)

    hehe, fakt, lepsze porownanie