  • 1. Data: 2009-08-27 22:14:35
    Temat: Streamery na USB
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Witam grupe

    Czy ktos ma doswiadczenia w temacie stremerow podlaczanych po USB?
    Bo mam problem, jest sobie niewielki serwerek 1U a potrzebuje do niego jakis
    rozsadny backup.
    Niestety zadnego SCSI w srodku niet, nie bardzo mozna dopasowac klasyczne
    rozwiazanie..

    Z drugiej strony jakos niezbyt dobrze mi sie kojarzy USB ze streamerem,
    dlatego pytanie - czy to wg was nadaje sie do serwerowni do codziennego
    backupu?
    Prosze praktykow o opinie :)

    Pozdrawiam
    Michal

    PS. Na odpowiedz w stylu "czemu nie zewnetrzny HDD" od razu odpowiadam -
    USTAWA mnie trzyma. Ona kaze wynosic kopie zapasowe poza budynek firmy.
    Zreszta to rozwiazanie nigdy do firmy nie pasowalo.

  • 2. Data: 2009-08-27 22:45:56
    Temat: Re: Streamery na USB
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > Z drugiej strony jakos niezbyt dobrze mi sie kojarzy USB ze streamerem,
    > dlatego pytanie - czy to wg was nadaje sie do serwerowni do codziennego

    Nadaje.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 3. Data: 2009-08-28 08:09:53
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-08-28 00:14, Michal AKA Miki pisze:

    > PS. Na odpowiedz w stylu "czemu nie zewnetrzny HDD" od razu odpowiadam -
    > USTAWA mnie trzyma. Ona kaze wynosic kopie zapasowe poza budynek firmy.
    > Zreszta to rozwiazanie nigdy do firmy nie pasowalo.

    A może spróbuj czegoś takiego jak RDX. Łączy zalety (i wady :) )
    tasiemek i dysków.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2009-08-28 19:04:32
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > A może spróbuj czegoś takiego jak RDX. Łączy zalety (i wady :) ) tasiemek
    > i dysków.

    Dosc ciekawe rozwiazanie, nie wiedzialem, ze cos takiego istnieje :)
    rzeczywiscie - ma tyle samo wad, co zalet :)

    Dla przechowywania duzej ilosci danych raczej nie bedzie sie nadawal, bo
    kasetki jednak kosztuja dosc sporo :) Ale przy 3, moze 4 kasetkach to
    rzeczywiscie ciekawe.. szczegolnie, jak sie duzo odtwarza :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 5. Data: 2009-08-29 01:24:40
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Wynosząc przenośny dysk poza firmę spełniasz ustawę.
    lub
    Wynająć pomieszczenie w budynku obok i zrobić tam "zapasowe data center".
    :>

    > A może spróbuj czegoś takiego jak RDX. Łączy zalety (i wady :) )
    > tasiemek i dysków.

    Jak widzę takie obrazki:
    http://www.rdxstorage.com/img/bottom-bg.jpg
    to mnie to mocno zniechęca do prezentowanego rozwiązania.

    BTW kaseta LTO4 800GB kosztuje 120$

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 6. Data: 2009-09-03 10:10:14
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > PS. Na odpowiedz w stylu "czemu nie zewnetrzny HDD" od razu
    > odpowiadam - USTAWA mnie trzyma. Ona kaze wynosic kopie zapasowe poza
    > budynek firmy. Zreszta to rozwiazanie nigdy do firmy nie pasowalo.

    Zewnętrznych HDD nie daje się wynosić poza budynek firmy?

    --
    Azarien

  • 7. Data: 2009-09-03 17:52:06
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości

    > Zewnętrznych HDD nie daje się wynosić poza budynek firmy?

    Nie, zewnetrzne HDD musza byc w firmie :)

    Pozdrawiam
    Michal