  • 71. Data: 2015-11-29 14:35:14
    Temat: Re: Reperatery gsm
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-28 o 20:34, yabba pisze:

    > Do zrobienia "pasywnego repeater" z samego kabla potrzebne jest tylko:
    > - kawałek kabla koncentrycznego TV SAT - do kupienia w Castoramie lub
    > sklepie z antenami
    > - nóż do zdjęcia izolacji z kabla - zapewne używasz takiego w kuchni.
    >
    > Zestaw , który Ci podesłałem z Dipola, masz już gotowy z założonymi
    > końcówkami. Tylko skręcasz i złącze na zewnątrz zabezpieczasz taśmą
    > samowulkanizacyjną.

    Z tego co słyszałem to do połączeń typu GSM czy internet kabel musi być
    najlepszej jakości, także konieczne jest precyzyjne wykonanie wtyczek. A
    więc potrzebna albo lutownica albo jakieś precyzyjne narzędzie do
    wykonywania końcówek. A więc w praktyce to i tak taniej wyjdzie kupić
    gotowy przewód.

    Dzwoniłem już do Dipola, ale o dziwo, o ile poprzednie moje kontakty i
    zakupy u nich odbywały się wręcz wzorowo, tak teraz nie chcą (nie
    potrafią?) odpowiedzieć na parę prostych pytań dotyczących takiego
    wzmacniacza. Mam zadzwonić do nich w poniedziałek, wtedy ma wrócić z
    urlopu jakiś fachura który się tym zajmuje.

  • 72. Data: 2015-11-29 17:51:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

> [...]
    > więc potrzebna albo lutownica albo jakieś precyzyjne narzędzie do
    > wykonywania końcówek. A więc w praktyce to i tak taniej wyjdzie kupić

    Toż pisałem. Na tym kablu masz już założone wtyczki.

    http://www.dipol.com.pl/konektor_wtyk_n_-_wtyk_n_na_
    przewodzie_rf-5_10m_E83287.htm

    Tylko skręcasz je z tymi w antenach.
    Jak chcesz krótszy kabel, to tu masz inne długości.

    http://www.dipol.com.pl/oferta-telefonia-komorkowa-k
    onektory,5330.htm

> [...]
    > wzmacniacza. Mam zadzwonić do nich w poniedziałek, wtedy ma wrócić z
    > urlopu jakiś fachura który się tym zajmuje.

    Są szczerzy. Jak czegoś nie wiedzą, to nie podają niepewnych informacji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 73. Data: 2015-11-29 18:02:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Andrzej" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    ws.neostrada.pl...

    > Jakie wartosci podstawiles do wzoru na marze, ze wyszlo ci 400%?

    Marża = (cena sprzedaży - cena zakupu)/cena zakupu*100%

    Chyba, że wzór na marżę jest inny, a to jest "narzut" albo inny wskaźnik?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 74. Data: 2015-11-29 18:03:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-29 o 18:02, yabba pisze:
> [...]
    >
    > Marża = (cena sprzedaży - cena zakupu)/cena zakupu*100%
    >
    > Chyba, że wzór na marżę jest inny, a to jest "narzut" albo inny wskaźnik?

    Otóż to, mylisz terminy.

    --
    Liwiusz

  • 75. Data: 2015-11-29 18:17:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Czyli jednak nie dwadzieścia.

    To tylko 10% błędu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 76. Data: 2015-11-29 18:19:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ws.neostrada.pl...

    > Otóż to, mylisz terminy.

    To zmieniam zeznania: będę sprzedawał 5 razy drożej niż kupiłem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 77. Data: 2015-11-29 20:10:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-29 o 18:19, yabba pisze:
    > wiadomości news:n3fb5n$j5h$1@node1.news.atman.pl...

    > To zmieniam zeznania: będę sprzedawał 5 razy drożej niż kupiłem.

    Daj Ci Bóg taki biznes.

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2015-11-30 01:51:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-29 o 18:17, yabba pisze:

    > To tylko 10% błędu.

    Jak kupujesz samochód i on nie działa bo zabrakło jakiegoś
    procenta elementów to uznajesz to za dopuszczalne i nie reklamujesz.
    Gratuluje podejścia.

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2015-11-30 10:55:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 28 Nov 2015 12:52:07 +0100, Trybun <c...@r...cb> wrote:
    > . Nie chodzi już o te wyższe ceny ale o
    > retorykę ich usprawiedliwiania przez sprzedawców...

    A jakiej retoryki oczekujesz? Że odpowie, że to "cena umowna"?

    --
    Marek

  • 80. Data: 2015-11-30 12:22:21
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-29 o 17:51, yabba pisze:

> [...]
    przewodzie_rf-5_10m_E83287.htm

    > Tylko skręcasz je z tymi w antenach.
    > Jak chcesz krótszy kabel, to tu masz inne długości.

    To akurat jest jasne..

    > Są szczerzy. Jak czegoś nie wiedzą, to nie podają niepewnych informacji.

    Są szczerzy, a ja nadal nie wiem czy coś takiego ma w ogóle sens. No bo
    skoro nawet aktywne repeatery nie wszystkie poprawnie działają to taki
    zestaw może mi także po zakupie posłużyć za ozdóbkę w domu a nie coś co
    ma mi pomoc zauważalnie wzmocnić sygnał GSM. Jak już wspominałem, nie
    jest to jakiś duży wydatek, że tak czy owak go kupię, ale przed zakupem
    wolałbym usłyszeć parę słów od sprzedawcy na temat takiego zestawu.