    Subject: Re: Reperatery gsm
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <565701c8$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <5657301b$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <565992b5$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <565a00ff$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <565aff11$0$700$65785112@news.neostrada.pl>
    <565b2c22$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Mon, 30 Nov 2015 12:22:21 +0100

    W dniu 2015-11-29 o 17:51, yabba pisze:

    > Toż pisałem. Na tym kablu masz już założone wtyczki.
    >
    > http://www.dipol.com.pl/konektor_wtyk_n_-_wtyk_n_na_
    przewodzie_rf-5_10m_E83287.htm

    > Tylko skręcasz je z tymi w antenach.
    > Jak chcesz krótszy kabel, to tu masz inne długości.
    >
    > http://www.dipol.com.pl/oferta-telefonia-komorkowa-k
    onektory,5330.htm

    To akurat jest jasne..

    > Są szczerzy. Jak czegoś nie wiedzą, to nie podają niepewnych informacji.

    Są szczerzy, a ja nadal nie wiem czy coś takiego ma w ogóle sens. No bo
    skoro nawet aktywne repeatery nie wszystkie poprawnie działają to taki
    zestaw może mi także po zakupie posłużyć za ozdóbkę w domu a nie coś co
    ma mi pomoc zauważalnie wzmocnić sygnał GSM. Jak już wspominałem, nie
    jest to jakiś duży wydatek, że tak czy owak go kupię, ale przed zakupem
    wolałbym usłyszeć parę słów od sprzedawcy na temat takiego zestawu.