  • 31. Data: 2015-11-24 19:20:34
    Temat: Re: Reperatery gsm
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > Wiem więcej bo właśnie z nim rozmawiałem, edimaxa olał i ma taki repeter
    > za 2K i to działa.
    > Co do legalności to znajoma firma miała jeszcze lepszy i droższy i
    > podjechali wozem z antenkami jak za czasów WW2 i karę naliczyli, dobrze że
    > nie posadzili :)

    Czyli ten Edimax (tani) nie dawał rady? A z kontrolą zawsze należy się
    liczyć, takie już prawo i obyczaje - lepiej kupować sprzęt do łapania
    "piratów" niż zainwestować w trochę więcej przekaźników aby Polacy nie
    byli zmuszani do poiracenia.
    Chyba dam sobie z tym spokój. Lepiej pewnie zamówić w TP "gniazdo" i
    korzystać w domu z stacjonarnego telefonu. Bo nadziei na zasięg
    komórkowy nie ma żadnych.
    ---
    Jak już będziesz miał stacjonarny to możesz sobie femtokomórkę walnąć :-)

  • 32. Data: 2015-11-24 21:30:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-24 o 14:48, Chris pisze:

    > Od jakiś 20 lat mam tą samą sieci Krawarkon/Aster/UPC i przez tyle lat
    > może ze 3-4 awarie były więc raczej nie ma to znaczenia jeśli chodzi i
    > radość z użytkowania a koszty o kilkadziesiąt złotych mniej na rachunku
    > co miesiąc.

    Przyznam że nie wierzę. O ile o Krawarkonie nie słyszałem
    to Aster i UPC znam. To były dwie różne sieci które połączyły/
    podkupiły się niedawno. Co więcej dwadzieścia lat temu to UPC
    nie oferowało internetu ani telefonów, tylko telewizję.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2015-11-24 22:10:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Chris wrote:

    > Ma to wady i zalety, z drugiej strony czemu płacąc za komórkę mam dziurę
    > sieci w domu.

    Bo postawiłeś dom w taki miejscu, gdzie nie ma zasięgu GSM?
    Żaden operator komórkowy nie gwarantuje, że jak płacisz 29,99 zł/mies.
    to zasięg będziesz miał na 100% terytorium Polski.
    Proponuję skorzystanie z telefonu stacjonarnego.

  • 34. Data: 2015-11-25 00:25:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości

    > Sam raczej nie zrobię takiego zestawu. A w sklepach brak ofert sprzedaży.

    To chyba odkryłem niszę na rynku. :)
    Dla Ciebie w specjalnej promocji:

    http://www.dipol.com.pl/antena_trans-data_gsm-dcs-um
    ts_kyz8_2-9_5_A741030.htm
    http://www.dipol.com.pl/antena_wewnetrzna_trans-data
    _gsm-dcs-umts_dw3-b_A741002.htm
    http://www.dipol.com.pl/konektor_wtyk_n_-_wtyk_n_na_
    przewodzie_rf-5_10m_E83287.htm
    http://www.dipol.com.pl/tasma_samowulkanizujaca_pib_
    scapa_2501_0_50_19mm-3m_E9751.htm

    Normalnie zestawy takie będę sprzedawał z 400% marżą.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 35. Data: 2015-11-25 00:28:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Używa/ł ktoś z Was? Jak to się sprawuje, no i czy jest sens kupowanie
    > takiego z ceną około 300zł?

    DIPOL od kilku lat rozprowadza repeatery Signala.

    http://www.dipol.com.pl/oferta-telefonia-komorkowa-r
    epeatery-gsm-3g,4383.htm

    Ale ceny to raczej w okolicach 2000 zł.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 36. Data: 2015-11-25 08:40:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 21:30, RadoslawF pisze:

> [...]
    > podkupiły się niedawno. Co więcej dwadzieścia lat temu to UPC
    > nie oferowało internetu ani telefonów, tylko telewizję.

    A kto ci każe wierzyć, w końcu wiara jest dobrowolna i można być ateistą :)
    Krawarkon to lata świetlne temu pierwszy operator u mnie, potem został
    kupiony przez Aster a Aster przez UPC.
    Tak jak 20 lat temu nikt nie niby miał Neostrady 2Mbit :) nawet na
    infolinii nikt o tym nie wiedział w razie awarii.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 37. Data: 2015-11-25 08:44:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 22:10, Poldek pisze:

    > Bo postawiłeś dom w taki miejscu, gdzie nie ma zasięgu GSM?

    Nie ja a teściowie :)

    > Żaden operator komórkowy nie gwarantuje, że jak płacisz 29,99 zł/mies.
    > to zasięg będziesz miał na 100% terytorium Polski.

    A jak zapłacę 99.99 to już będzie? jakie to ma znaczenie?
    Mapka operatora pozuje w tymi miejscu 100% zasięgu więc operator
    pokazuje nieprawdziwe dane.

    > Proponuję skorzystanie z telefonu stacjonarnego.

    No jasne ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 38. Data: 2015-11-25 18:28:20
    Od: user <f...@f...pl>

    W dniu 2015-11-25 o 00:28, yabba pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości
    >
    > DIPOL od kilku lat rozprowadza repeatery Signala.

> [...]

    Skoro są nie legalne to czemu znana firma je oficjalnie sprzedaje ?

    ---
    Avast.

  • 39. Data: 2015-11-25 19:44:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    user wrote:

    epeatery-gsm-3g,4383.htm

    > Skoro są nie legalne to czemu znana firma je oficjalnie sprzedaje ?

    nielegalne jest używanie a nie posiadanie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 40. Data: 2015-11-26 01:04:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "user" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    epeatery-gsm-3g,4383.htm

    > Skoro są nie legalne to czemu znana firma je oficjalnie sprzedaje ?

    Urządzenia są legalne, mają CE i inne certyfikaty. Żeby je legalnie używać
    musisz zdobyć pozwolenie radiowe.
    Podobnie jak z samochodem. Nie musisz mieć prawa jazdy, żeby kupić samochód.
    Nielegalne jest jeżdżenie bez tego dokumentu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba