  • 21. Data: 2015-11-24 12:35:14
    Temat: Re: Reperatery gsm
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-24 o 11:53, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    >
    > Ten sam problem w pomieszczeniach mają ludzie od T-Mobile w USA.
    > Tymczasem ani Verizon ani AT&T problemu w tych samych pomieszczeniach
    > nie ma - nie wiem czy to inne pasmo MHz czy inne moce nadajników,
    > ale różnica pomiędzy tańszymi a droższymi operatorami jest drastyczna.

    W Polsce jeszcze kilka lat tamu też można było zauważyć różnicę zasięgu
    poszczególnych sieci, np. gdy pojechaliśmy w parę osób na Mazury to tak
    się złożyło ze wszyscy musieli korzystać z mojego (Orange) telefonu, bo
    Era i Plus nie miały zasięgu. Dzisiaj to jak już jest, to wszystkich,
    albo nikogo.

  • 22. Data: 2015-11-24 12:49:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 12:34, Trybun pisze:

    > No ma, jak dla mnie główna wada to wiązanie się umową abonamentową, a
    > także brak możliwości obsługi SMSów za pomocą takiego telefonu.

    A patrzyłeś na oferty operatorów TV kablowej skoro mieszkasz (chyba) w
    bloku? teraz co drugi daje telefon za darmo do tego dzięki temu masz
    często tańszy pakiet na TV+NET+TEL.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2015-11-24 13:34:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No ma, jak dla mnie główna wada to wiązanie się umową abonamentową,
    > a także brak możliwości obsługi SMSów za pomocą takiego telefonu.

    Kiedys przez pomyłkę wysłałem na domowy numer TPSA smsa
    i doszedł w formie wiadomości głosowej :-) Więc nie bądź taki pewny.

  • 24. Data: 2015-11-24 13:35:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Żona ma Orange jeszcze bo zmienia na VM i jak się uda pojechać przed
    > zmianą to zobaczę.
    >
    > Poza tym płacąc za usługę i mając deklarację 100% pokrycia na danym
    > terenie wedle mapy zasięgu operatora chcę to widzieć na telefonie a nie
    > tak że muszę biegać po okolicy szukając zasięgu :)

    Jak długo Ty musisz żyć aby mieć takie abstrakcyjnie nieżyciowe oczekiwania?

  • 25. Data: 2015-11-24 13:37:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Era i Plus nie miały zasięgu. Dzisiaj to jak już jest, to wszystkich, albo

    Bo wszyscy mają tego samego taniego, dziadowskiego operatora
    i "cyfrowy" telefon nie łapiący "analogowch" zakresów fal? :-)

  • 26. Data: 2015-11-24 14:01:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 13:35, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Jak długo Ty musisz żyć aby mieć takie abstrakcyjnie nieżyciowe
    > oczekiwania?

    No co .. na mapce operatora w/w okręg ma full zasięg :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 27. Data: 2015-11-24 14:42:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-24 o 12:49, Chris pisze:

    > A patrzyłeś na oferty operatorów TV kablowej skoro mieszkasz (chyba) w
    > bloku? teraz co drugi daje telefon za darmo do tego dzięki temu masz
    > często tańszy pakiet na TV+NET+TEL.

    A jak coś im dupnie to równocześnie nie masz telewizji, sieci i
    telefonu. Ale radość z mniejszego rachunku jest pewnie większa niż
    ta działania tych pakietów.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2015-11-24 14:48:50
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 14:42, RadoslawF pisze:

    > A jak coś im dupnie to równocześnie nie masz telewizji, sieci i
    > telefonu. Ale radość z mniejszego rachunku jest pewnie większa niż
    > ta działania tych pakietów.

    Od jakiś 20 lat mam tą samą sieci Krawarkon/Aster/UPC i przez tyle lat
    może ze 3-4 awarie były więc raczej nie ma to znaczenia jeśli chodzi i
    radość z użytkowania a koszty o kilkadziesiąt złotych mniej na rachunku
    co miesiąc.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 29. Data: 2015-11-24 15:14:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Nov 2015 08:42:48 +0100, w <n314eo$ccd$1@node2.news.atman.pl>, Chris
    <a...@g...pl> napisał(-a):

    > Mam zasięg PLAY i T-M a jak jadę do teściów to GSM ledwo jest ale już 3G
    > żeby np. sprawdzić pocztę to się nie da,

    Poczty nie da rady sprawdzić na samym edge?

  • 30. Data: 2015-11-24 15:32:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 15:14, r...@k...pl pisze:

    > Poczty nie da rady sprawdzić na samym edge?

    Zapomnij ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl