  • 1. Data: 2011-07-15 12:29:10
    Temat: Renault espace diesel
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    A może coś innego?
    Sharan, alhambra? Poradźcie proszę - co ma porównywalne wymiary i możliwości
    pomieszczenia wygodnie rodziny grubasów (szt 5 + 2 psy).

    Czy ten egzemplarz ma coś podejrzanego:
    http://allegro.pl/renault-espace-2-0-dci-150-km-boga
    ta-opcja-i1710478499.html
    Wygląda czysto, przynajmniej tyle, a o historii napraw i ilości napotkanych
    przystanków pewnie nie dowiemy się bez bliższego zaznajomienia się. Ale może
    ktoś z Was ma na tyle wyrobione oko albo doświadczenie z tym modele,że coś
    zauważy i zaoszczędzi wyjazdu.
    Jest jeszcze taki:
    http://www.auto-pawel.otomoto.pl/index.php?sect=show
    &id=C19749930

    Co wybrać, czego szukać i ew. dlaczego. Picasso, sceniki, tourany itp. są za
    małe (teraz mają scenika, stąd pomysł na espace).

    MW

  • 2. Data: 2011-07-15 13:01:07
    Temat: Re: Renault espace diesel
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Użytkownik "MW" <M...@z...pl> napisał w wiadomości
    >A może coś innego?
    > Sharan, alhambra? Poradźcie proszę - co ma porównywalne wymiary i
    > możliwości pomieszczenia wygodnie rodziny grubasów (szt 5 + 2 psy).

    Popatrz, że Espace jest mimo wszystko dużo większy od Sharana/Alhambry...
    Może T4 Multiwan?
    pozdr.

  • 3. Data: 2011-07-15 22:09:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 12:29:10 +0200, MW napisał(a):

    > A może coś innego?

    Ja sie ostatnio zaczynam przygladac Grand Voyagerom. Ladunek podobny (5 +
    pies - inna sprawa, ze co rusz cos wyskakuje i jak tak dalej pojdzie, to
    doczekam epoki ruchomych chodnikow...).

    Multivan to tez jest jakies wyjscie, ale kilkuletni moze miec juz nalatane
    pareset tysiecy, a w miare nowy kosztuje krocie.

    Alhambra/Galaxy/Sharan nie zachwyca mnie iloscia miejsca.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2011-07-15 22:13:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 22:09:52 +0200, Maciek napisał(a):

    > Multivan to tez jest jakies wyjscie, ale kilkuletni moze miec juz nalatane
    > pareset tysiecy, a w miare nowy kosztuje krocie.

    i zapewnia komfort jazdy furmanki a fotele jak z autobusu.

    > Alhambra/Galaxy/Sharan nie zachwyca mnie iloscia miejsca.

    Jeszcze są C8/807/Ulysse/Phedra

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2011-07-15 22:19:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 21:13:26 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > i zapewnia komfort jazdy furmanki a fotele jak z autobusu.

    Tylne byc moze, ale z przodu jest raczej wygodnie. Co do komfortu jazdy to
    nie czuje sie kompetentny - za duzo roznym zlomem ostatnio jezdzilem i moge
    miec wypaczony poglad ;)

    > Jeszcze są C8/807/Ulysse/Phedra

    W zadnym nawet nie siedzialem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2011-07-15 22:23:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 22:19:01 +0200, Maciek napisał(a):

    > Tylne byc moze, ale z przodu jest raczej wygodnie. Co do komfortu jazdy to
    > nie czuje sie kompetentny - za duzo roznym zlomem ostatnio jezdzilem i moge
    > miec wypaczony poglad ;)

    Jeździłem dwutygodniową Caravelle na T4 z wszystkim co się dało, bo to była
    wersja pokazowa. Wykonanie bez zarzutu, ale nadawało się na 5-10 km i
    raczej nie więcej.

  • 7. Data: 2011-07-15 23:06:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 21:23:19 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Jeździłem dwutygodniową Caravelle na T4 z wszystkim co się dało, bo to była
    > wersja pokazowa. Wykonanie bez zarzutu, ale nadawało się na 5-10 km i
    > raczej nie więcej.

    A ja Multivanem T5 kumpla. Moze zawieszenie jest inaczej zestrojone?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2011-07-15 23:10:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 23:06:29 +0200, Maciek napisał(a):

    > A ja Multivanem T5 kumpla. Moze zawieszenie jest inaczej zestrojone?

    Zdecydowanie, Multivan będzie miał jeszcze mniej komfortowe od Caravelli.

  • 9. Data: 2011-07-16 00:01:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 22:10:52 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Zdecydowanie, Multivan będzie miał jeszcze mniej komfortowe od Caravelli.

    Chyba odwrotnie. To raczej Multivan jest pomyslany jako samochod rodzinny,
    a Caravelle jako bus. JEZELI w ogole jest jakas roznica w zestrojeniu
    zawieszenia...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 10. Data: 2011-07-16 00:15:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 00:01:48 +0200, Maciek napisał(a):

    > Chyba odwrotnie. To raczej Multivan jest pomyslany jako samochod rodzinny,
    > a Caravelle jako bus. JEZELI w ogole jest jakas roznica w zestrojeniu
    > zawieszenia...

    Jak dla mnie to Multivan jest furgonem z możliwością przewiezienia większej
    ilości osób