-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.77-253-47-205.dynamic.inetia.pl
!not-for-mail
From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
Date: Mon, 10 Jun 2024 21:06:14 +0200
Organization: A.P.Z.
Message-ID: <v47is1$1aflg$1@news.icm.edu.pl>
References: <9...@h...invalid>
<8...@h...invalid>
<X...@1...0.0.1>
<v2vdi1$q65$2$Shrek@news.chmurka.net> <v2ve4o$39i1v$1@news.icm.edu.pl>
<v2velb$q65$3$Shrek@news.chmurka.net> <v2vkbi$39s0q$1@news.icm.edu.pl>
<v2vl15$sll$1$Shrek@news.chmurka.net> <v2vtnl$3aba4$1@news.icm.edu.pl>
<c...@h...invalid>
<v342pm$3h1th$1@news.icm.edu.pl>
<f...@h...invalid>
<v3hpik$77je$1@news.icm.edu.pl> <v3hpmc$77o7$1@news.icm.edu.pl>
<8...@h...invalid>
<v3nvif$h8si$1@news.icm.edu.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 10 Jun 2024 19:06:41 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl;
posting-host="77-253-47-205.dynamic.inetia.pl:77.253.47.205";
logging-data="1392304"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Content-Language: pl
In-Reply-To: <v3nvif$h8si$1@news.icm.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2721772
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.06.2024 o 23:04, LordBluzg(R)?? pisze:
>> No da się... tylko po co? :) Z drugiej strony można zadać pytanie: czemu
>> nie? :)
>>
>
> Z serii dlaczego nie? BO MOGĘ :]
> Odziedziczyłem ostatnio Renuwkę Clio. Ponieważ jest tam problem z
> wymianą żarówek świateł mijania, które palą się raz na kwartał i trzeba
> mieć rękę łamaną chirurgicznie, żeby wymienić, to sobie zachciałem
> światła do jazdy dziennej.
Dołożyłem też w zeszłym tygodniu do konsoli "na stałe" ładowarkę z
woltomierzem...no i się okazało, że Renówka czasem na wolnych obrotach,
potrafi dać 15,2V...co oczywiście jest sprawką regulatora. Trwa to
chwilę i jest bardzo sporadyczne. To tłumaczy palenie się żarówek :) W
większości napięcie utrzymuje się na poziomie +/-14V co jest prawidłowe.
Obecne światła do jazdy dziennej spokojnie zniosą napięcie 15V bo mają
wbudowaną stabilizację, czego nie mają żarówki. Problem solved, bez
rycia w regulatorze. Jeśli obecny stan nie będzie ewoluował w kierunku
zbyt dużego napięcia/dłużej to nic nie będę dalej robił.
Żarówki najczęściej padały w gorące dni w dzień od zbyt wysokiej
temperatury (ogólnie) i oczywiście z powodu "limitu godzin" jaki dał
producent. Sądzę że teraz poświecą dłużej.
--
LordBluzg(R)??
<<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod