    Date: Sat, 08 Jun 2013 22:29:32 +0200
    From: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Rekrutacja do pracy a Facebook [OT]

    W dniu 2013-06-08 15:20, Maciek pisze:
    > No i nie będzie bite 8 godzin na pejsbuku siedział.

    No, na pewno nie, bo ja w porywach popularności miałem na nim 30
    znajomych. ;) Zresztą konto założyłem właściwie tylko dlatego, że mój
    rocznik wolał się komunikować poprzez grupę na 'fejsie' niż skrzynkę
    mailową (jedną, jako drafty, czy maile wysyłane na ten jeden adres).
    Wcześniej byłem przeciwnikiem portali społecznościowych, aczkolwiek po
    założeniu konta zobaczyłem, że nie taki diabeł straszny, jeśli się go
    poprawnie skonfiguruje i nie poda wszystkich możliwych danych.

    --