    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Date: Fri, 12 Oct 2012 15:49:19 +0200

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Mówilismy o doborze kryteriów w czasie porównywania aparatow foto w
    > komorkach. Rozumiem, ze testy robi sie na sprzecie pro i ze same zdjecia
    > ocenia sie ze wzgledu na zgodnosc ze wzorcem ale do oceny wedlug mnie,
    > poza zgodnoscia fotki ze wzorcem wchodza inne sprawy, takie jak latwosc
    > operowania funkcjami aparatu, dzialanie autofocusa i te rzeczy maja
    > subiektywne "wagi" u kazdego uzytkownika telefonu rzutujac na efekt
    > koncowy porownania.

    Czy ty nie potraficz czytać ? oceniana była JAKOŚĆ a nie obsługa/ergonomia
    produktu. Jeśli chodzi o jakoć produkt Apple był daleko z tyłu za czołówką
    ..

    > Error 404.

    Dla tego było PS. po prrostu kiedyś było lepiej bo było inowacyjnie .. dziś
    jest ZERO inowacji a jedyne co jest to ciąg wsteczny. EOT

    > Kto dziś jeszcze zdjęcia z komórki drukuje??? Ile lat mieszkasz pod
    > kamieniem? Zdjęcia sie dzis ogląda na fejsbuku :)

    I FB kłądzie się na półce w ramce .... hahahahaha chyba w USA.

    > I masz rację, pęd do multimilionowych przetworników w komórkach jest
    > bezsensowny :)

    Nie ma to jak Nokia i jej 42Mpix o ile pamiętam /// ja nawet w EOS nie mam
    tylu :)