  • Data: 2012-10-12 16:50:23
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: ALEX <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 października 2012 14:31:39 UTC+2 użytkownik Pszemol nabredził:

    > Ja na sile niczego nie pomniejszam.. Pretensje miej do konkurencji iPhone
    >
    > ktora na sile wyolbrzymia nieistotne problemy w iPhone aby odwrocić tym
    >
    > szumem uwage potencjalnych klientow od faktu, ze ogolnie iPhone jest
    >
    > lepszym smartfonem niz SGSIII.

    Co to znaczy "ogólnie lepszy"? Wczoraj było że każdy ma swoje potrzeby i każdemu
    pasuje co innego. Dziś pojawił się imperatyw "ogólnie lepszy". Skąd taka zmiana?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D