  • Data: 2012-10-12 18:25:50
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: Pszemol <P...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu pitek, 12 pazdziernika 2012 17:47:21 UTC+2 u|ytkownik Pszemol nabredziB:

    > Nic takiego nie mówili[my.

    Wy moze nie mowiliscie, ale ja mowilem.

    > WymyliB[ sobie ten "ogólnie lepszy". Przestaje mnie to dziwi.

    ciagle nie rozumiesz, ze ja nie postuluję wyrzucenia zwrotu "ogólnie
    lepszy" ze swownika!
    Ja tylko postuluję aby znane były *kryteria* użyte w rankingu.
    One byly znane w tym przypadku bo rozmowa byla zakotwiczona w kontekscie
    konkretnego artykulu.

    > ATSD uciebie jest 11:07 am?

    Na wyspie Fiji jest teraz 4:24 w nocy, w Petersburgu w Rosji 20:24, a co?