eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmReklamacja uslug tel. na karte › Re: Reklamacja uslug tel. na karte
  • Data: 2010-01-26 12:37:27
    Temat: Re: Reklamacja uslug tel. na karte
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wt pisze:
    > Witam,
    > Posiadam telefon na karte, niezarejestrowany.
    > Ale, zalozylem konto na portalu operatora, tzn login, haslo, nr telefonu,
    > bez podawania danych osobowych.
    > Jest tam mozliwosc ogladania historii i kosztow polaczen, doladowan itp,
    > potwierdzana jednorazowymi haslami przysylanymi sms-em. Tzn abym mogl
    > obejrzec historie musze przeklepac dodatkowe haslo z sms-a.
    > Jest tez opcja zalozenia zgloszenia reklamacyjnego.
    > Pytanie, czy operator musi rozpatrzyc tak zlozona reklamacje (dowod
    > zalozenia to wydruk na przyklad) ?
    > Czy moze sie zaslaniac tym ze numer nie jest zarejestrowany?


    Reklamacja musi zawierać dane abonenta, więc reklamacja bez tych
    danych w ogóle nie jest reklamacją.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: