  • 21. Data: 2012-04-16 21:49:47
    Temat: Re: Reklamacja myszy...
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-15 20:09, RadoslawF pisze:
    > Mikroswich za kilkadziesiąt groszy i minuta z lutownicą.

    Teraz już nie jest tak prosto.
    W moim logitechu to trzeba "płytę główną wymienić.
    Taka bestia skomplikowana :-)

    PS. Lepiej już kupić nową. Celowe postarzanie produktu?

  • 22. Data: 2012-04-16 21:56:41
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-16 15:57, JDX pisze:
    > Tak, tylko żeby jeszcze można było kupić tego switcha w przysłowiowym
    > "sklepie za rogiem". :-)

    Ojtam ojtam. Trzeba przelutować (zamienić miejscami) z jakimś innym mało
    używanym :-)

  • 23. Data: 2012-04-17 00:12:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "elmer radi radisson" napisał:

    > Easy. Tak po prawdzie, to kategoryczny byles zarowno Ty jak i autor
    > poprzedniego wpisu ;). Tak - IMHO kategorycznie, bo w swoim wpisie
    > wykluczyles mozliwosc zuzycia plastiku, skupiajac sie na
    > mikroprzelaczniku.

    Bynajmniej.

    > Ale zebys nie czul sie obrazony, proponuje prawdopodobienstwo obu opcji
    > zrownac do 50/50 ;)

    Badania empiryczne tego nie potwierdzają.
    Krakowskim (bez urazy) targiem - 75/25?

    JoteR

  • 24. Data: 2012-04-19 09:28:02
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Tasiorsa" napisał:

    http://www.tme.eu/html/PL/mikroprzelaczniki-serii-d2
    f/ramka_1469_PL_pelny.ht
    ml

    Cena ok 5 zł. Gwarantowana trwałość 10^6 to jakieś 3 miesiące. Ja proponuję
    swoją opcję. Za 6 zł kupuję na All mysz optyczną. Mam za to 3, albo 4
    pstryczki + przewód jakby co.

    Remek

  • 25. Data: 2012-04-19 09:32:10
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał:

    > A musi koniecznie być ze sklepu za rogiem ?
    > jak kosztują dwadzieścia czy trzydzieści
    > groszy sztuka

    Podaj namiar sklepu z takimi cenami.

    Remek

  • 26. Data: 2012-04-19 10:42:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-19 09:32, Użytkownik Remek napisał:

    > Podaj namiar sklepu z takimi cenami.

    Tobie tez google się zepsuło ?
    http://allegro.pl/mikroprzelacznik-6x6x4-3mm-10-szt-
    0717-i2222275728.html
    http://allegro.pl/mikroprzelacznik-krancowy-1a-125v-
    msw-21-do-myszki-i2272773310.html

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2012-04-26 18:32:35
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-15 19:35, Piotrek pisze:
    > Witam
    >
    > Myszy komputerowe mają gwarancję 12 lub nawet 24 mieś. w firmie po pół roku
    > używania lewy przycisk zazwyczaj jest dość mocno zapadnięty potem zaczyna
    > klikać dwa razy.
    > Czy ktoś próbował reklamować taką mysz? :)
    > Wiem że to naturalne zużycie ale może się jednak da?
    >
    > Pamiętam że kiedyś dużo klikałem a mysz i tak starczała na 3 lata - zwykła a4
    > tech, teraz mysz za 100 pln starcza na pół roku...
    >

    > Pozdrawiam

    tak, kiedys to myszy robili. Wlasnie padl mi lewy przycisk w mojej
    starej myszy z 2004 roku. Kosztowala wtedy cos kolo 60 zl. 8 lat
    intesywnego klikania - robi wrazenie.

    --
    the_foe

  • 28. Data: 2012-04-26 22:23:15
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Hm, microswitch, z poprzedniej zepsutej myszki, tylko prawy, przelutować
    i myszka kolejne pół roku żyje. No ale ja to tam wydziwiam. Nowy switch
    może 1zł kosztuje.