  • 71. Data: 2013-05-28 22:34:02
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Sebastian napisał:

> [...]
    > interfejsem metro) jest płaski i jakby obcięty z kolorów, gdzie się
    > podział ten pęd MS do 3D, przezroczystości i inszych wodotrysków? Nie
    > mówię że to jest niezbędne, ale do jako takiego wyglądu się człowiek
    > przyzwyczaił, że coraz ładniej aż tu nagle Win8 i wszystko jakieś
    > płaskie, takie nie wypukle, zubożałe aż ma się wrażenie że cofnęliśmy
    > się w czasie/rozwoju. Odpalam coś co działa pod interfejsem metro, ok.
    > nie dla mnie to, chce zamknąć i .... cholera jak mam zamknąć aplikacje,
    > nie da się! No bez przesady, to ma być postęp, wszystko co włączę ma

    hehehe wiesz jak zamknac te pie.. apki kafelkowe?

    myszka na gore ekranu, lapiesz (lewy klik) i przesuwasz w dol ekranu.

    popierdlone

    takie do myziana plauchem po tablecie

    na szczescie odinstalowalem wszystkie apki, tylko sklepu sie nie dalo
    odinstalowac.

    Moze update Blue sprawi, ze win8 zostanie poprawiony tak, zeby
    korporacje tez na niego popatrzyly - czyli wybor podczas instalacji czy
    sam desktop+start menu klasyczne czy desktop+kafle i myzialkowanie.

  • 72. Data: 2013-05-28 22:37:27
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 28 May 2013 22:23:56 +0200, Sebastian napisał(a):

> [...]
    > nie dla mnie to, chce zamknąć i .... cholera jak mam zamknąć aplikacje,
    > nie da się! No bez przesady, to ma być postęp, wszystko co włączę ma

    Może nie powinieneś, a system sam zamknie jak uzna za konieczne? Ponoć w
    Droidzie sprawdza się to znakomicie.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 73. Data: 2013-05-28 22:43:39
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik ALEX Alpha MR napisał:

    > Może nie powinieneś, a system sam zamknie jak uzna za konieczne? Ponoć w
    > Droidzie sprawdza się to znakomicie.

    LOL :D

    W telefonie mam po kilka dni aktywne jakies wlaczone przypadkowo i nie
    uzywane przeze mnie aplikacje.

    Android to system co tylko wyglada.

  • 74. Data: 2013-05-28 23:05:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 28 May 2013 22:43:39 +0200, Mr. Misio napisał(a):

    > LOL :D
    >
    > W telefonie mam po kilka dni aktywne jakies wlaczone przypadkowo i nie
    > uzywane przeze mnie aplikacje.

    OS? Ja niestety nie, bo ciągle mam wybór, czy uśpić, czy wyłączyć. Ciekawe
    czy dożyję czasów, gdy się to zmieni.

    > Android to system co tylko wyglada.

    Wstydziłbyś się. Przecie to najgenielniejszy z najgenialniejszych OSów.
    Miliardy użyszkodników nie mogą się mylić.

  • 75. Data: 2013-05-28 23:54:23
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 28 May 2013 15:11:48 +0000 (UTC), kakmar wrote:
    > Żaden mi się nigdy nie mieścił do torby z papierami, każdy był za
    [...]
    > Nie, jeśli nie zabiera się do teczki z papierami, to nie jest przenośny.
    [...]
    > Jak wystaje spod kartki A4, nie jest przenośny. Ja rozumiem, plecak,
    > większy bagażnik. Cokolwiek, ale co to wspólnego z przenośnością. Nie
    > wnikam poco nosić 2 komputery w plecaku, ale każdy robi co lubi, albo
    > mu wygodnie. Papierów się wygodnie w plecaku nie nosi, niewygodnie też
    > wsiadać do auta, pociągu, samolotu z plecakiem, niewygodnie usiąść
    > w knajpie, czy innej poczekalni. Zwykle i tak się nosi jakieś papiery,

    Masz jakis fetysz tej ,,torby z papierami''? :-)

    Plecak jest wygodny, a zamiast targania makulatury -- pliki na tablecie
    :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 76. Data: 2013-05-29 00:21:56
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-28 23:56, Chris pisze:
    > Nowe modele z i5, i7 rzadko mamy na stanie stare modele więc raczej nowe
    > bo tylko takie producenci dają na magazyny.

    Premiera i5 odbyła się 7 września 2009 roku, a i7... 3 listopada 2008
    roku, więc tym bym się zbytnio nie sugerował.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 77. Data: 2013-05-29 00:25:25
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Premiera i5 odbyła się 7 września 2009 roku, a i7... 3 listopada 2008
    > roku, więc tym bym się zbytnio nie sugerował.

    Tyle, ze niebawem premiera czwartej generacji prockow na i...

    A jednak miedzy generacjami troche pozmieniali.

  • 78. Data: 2013-05-29 03:32:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:ko2rr1$2mr$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > powaznie? a menu start tez jest tradycyjne, czy tradycyjnie pierdolisz?

    Ale czemu taki język z rynsztoka?
    Mama nie nauczyła Cię wyrażać myśli kulturalnie?

    Po co Ci menu start? Aby uruchamiać programy? No właśnie...
    Bo do niczego więcej Ci niepotrzebne... A programy możesz
    mieć albo w wersji "kafla" albo na pulpicie - co za problem?

    > ja wiem ze moge sobie classic shella zainstalowac, wlaczyc quick launcha z
    > xp/visty. ale chodzi o to co dostajesz po wyjeciu z pudelka, a nie to co
    > zrobisz po kilkudziesięciu minutach.

    Żadne "menu start" nie jest do niczego przeciez potrzebne...

  • 79. Data: 2013-05-29 03:34:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian" <m...@j...pl> wrote in message
    > nie dla mnie to, chce zamknąć i .... cholera jak mam zamknąć aplikacje,
    > nie da się! No bez przesady, to ma być postęp, wszystko co włączę ma
    > działać?

    ALT+F4? :-)

  • 80. Data: 2013-05-29 03:38:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "$heikh el $hah" <x...@x...xx> wrote in message

    > Premiera i5 odbyła się 7 września 2009 roku, a i7... 3 listopada 2008
    > roku, więc tym bym się zbytnio nie sugerował.

    A AMD E2-1800 1.7GHz to kiedy wypuścili?
    Bo wciąż z nim nowe laptopy widuję w sklepach... :-))
    Tanie jak barszcz, renomowana marka ASUS i z MS Win8 na pokładzie:
    http://microcenter.com/product/402682/R503U-MH21_156
    _Laptop_Computer_-_Black