  • Data: 2013-05-29 09:58:23
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-05-28, o godz. 12:54:26
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > To są modele sprzed roku, dwu - niedobitki magazynowe
    > które ktoś okazyjnie odkupił w hurcie i teraz sprzedaje na
    > aukcjach... Myślę że przedpiścy chodziło o mainstream.

    Bzdury wypisujesz. Win7 trzyma się mocno i nadal jego sprzedaż
    przewyższa Win8. Podobnie zresztą XP - którego niestety już nie kupisz.
    Na Jackowie Ci zapewne nie powiedzieli że na koniec Q1 2013 Win8 miało
    raptem 3,17% komputerów? Nawet nie najlepsza Vista miała 4,99%. Win 7
    44,73% a WinXP 38,73% rynku. I to po pół roku intensywnej propagandy
    jaki to ten system jest wspaniały i innowacyjny.

    Swoja droga to duże firmy typu VMware jako jedna z podstawowych usług
    oferują migrację do wyższej wersji Windows. Czyli z XP do Win7. :-)

    Win8 w zastosowaniach korporacyjnych słabo istnieje a na rynku już jest
    3 kwartały. To świadczy doskonale o jego "popularności".

    Zdrówko