  • Data: 2013-05-29 12:37:22
    Temat: Re: Reklama tabliczek Win8 uderza w Apple..
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.05.2013 Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:
    > Dnia 2013-05-28, o godz. 17:05:19
    > kakmar <k...@g...com> napisał(a):
    >
    > Takiej np. modowej? Widziałeś jakie tam są komputery? Pomijając
    > przywiezione stacjonarki?

    Modowej nie, byłem na zdjęciach aut, do katalogu. Nic szczególnego nie
    widziałem, no może to, że cały sprzęt przyjechał a nie przyszedł.

    > Ja ma w jednej kieszeni plecaka laptopa (albo dwa czasami). A w drugiej
    > papiery. Ta druga ma organizer na dokumenty. Tylko plecak trezba wybrać
    > odpowiedni. Zresztą podobnie jak teczkę.

    Dla mnie, targanie co dzień dużego plecaka, bo czasami zabierasz 2,
    w tym jeden duży 17", a zwykle 1 mały laptop jest bez sensu. Po co duży
    plecak żeby zwykle nosić mały laptop?

    > Nie "jakoś". Praca mobilna to nie tylko handlowcy czy marketingowcy.
    > Czego te dwie grupy często nie widzą. Bo oni nie widzą instalacji,
    > wdrożenia czy serwisu.

    Ja naprawdę nie wiem, jaka instalacja, czy serwis wymaga 17" w terenie,
    czy u klienta. Do pracy za własnym biurkiem jest wygodny duży monitor
    i klawiatura. Do prezentacji TV/rzutnik.

    > Ta.... Wystaje jakieś 2 cm... Znaczy nie przenośny. Kurna - nie
    > wiedziałem że właściwie na co dzień nosze nieprzenośny komputer... A
    > jak _noszę_ to jaki on jest?

    Widzisz ;) wystarczy przy zakupie kolejnego, wziąć to kryterium pod
    uwagę i zrobić sobie wygodniej.

    > A bardzo często w ręku trzymając i stojąc obok szafy z serwerami.
    > Wyobraź sobie że praca mobilna to nie tylko firmowa poczta i
    > tabelki w Exellu .

    OK, to mnie naprawdę zaciekawiło, co robi ktoś z 17" między szafami?
    Co wymaga stania z laptopem przy serwerach, czego nie można zrobić
    wygodnie zza ściany? I jeszcze często? Rozumiem zmiany w kablonautyce,
    wwiezienie/wywiezienie złomu, diagnostyka/start czegoś co z zewnątrz
    się nieda, ale do tego jest terminal (a ostatnio też zdalny).
    OK wgranie kluczy i test łącza, aby w razie czego nie łazić tam
    i z powrotem, ale to raz na czas pracy danego systemu...

    > Czyli od ~6 lat nie pracuję z 17 calami? I nie jest to laptop przenośny
    > bo Ty wymyślasz jakieś sztuczne podziały? Zrozum wreszcie że praca
    > mobilna to nie tylko tabelki i papierki.

    Cieszę się że pomogłem na nowo zdefiniować klasyfikację Twojego sprzętu,
    a przynajmniej zasiać ziarno wątpliwości ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom